Multi :Berk /Bölüm şarkısı : Bağzıları :Zaten kırılmış bir kızsın
Sabah sabah alarm sesiyle uyandık , "Çağla kapat şunu be " Nilay onu da uyandırmıştım. o da gelecekti benimle ,ben güzelim yatağımda kalkıyorsam o da kalkacaktı.
"Nilay sende benimle geleceksin kalk hadi hazırlan" örtüyü çektim.Sinirle kalktı.
"Ulan Çağla ,seni gebertirim daha saat 6 bu saatte bok var değil mi defol git daha yatacağım ben" sırtını döndü bana .
"Nilay , eğer kalkmazsan varya dün çekildiğimiz ve senin saçmalıklarını Cenk'e atarım"dememle yataktan fırladı,
"Geber köpek seni tamam hazırlanalım " dolabıma gidip kıyafet baktı bende peşinden gidip ne giyebilirim diye baktım. Sonunda bulmuştuk .
(Nilay'ın giyindikleri )
(Çağla'nın giyindikleri)
Saçlarımızı ise , benimki düz olduğu için sıkıntı yoktu sadece tarayıp önden biraz topladım,Nilay'ın saçlarını ise ördüm örgü istiyormuş hanımefendi.Saçlarımızı da yaptıktan sonra aşağıya indik . Kahvaltı masasına oturduk ,annemle babam erken çıkmışlardı , Eda teyze ve Hakan amca da birlikte çıkmış olmalıydılar.Beyzoşum servis açmıştı bize iki tane daha vardı. derken Berkler yukarıdan indiler de onlar da mı gelecekti.
"Günaydın" dedi Kıvanç ve gözünü ovuşturarak masaya oturdu.
"Günaydın"dedik .
"Günaydın Çirkin ve kardeşcanım"ve yanağımı öpüp karşıma oturdu.Tipini yediğim.
"Günaydın abisi "
"Günaydın tatlı öküzcük". bana bakıp sırıttı.
" Siz neden uyandınız biz Nilayla gidecektik ayrıca sen nereye Berkoşum ". Bana önce öldürücü baktı Berkoş meselesi için sonra konuştu büyük ihtimal cezamı verecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Tayfa (düzenleniyor)
Teen Fictionarkadaşlık dostlukk hepsi bizim tayfada bir sitede bulunan tanıştıkları andan itibaren ayrılmayan arkadaş grubu için de aşk heyecan #komik #heyecan #mizah #eğlence #aşk #bestfriend #kıskançlık #dostluk #macera