multi;Berk Kaya (şarkıyı açıp okuyabilirsiniz) Bölüm Şarkısı:Feridun Düzağaç:Beni Bırakma
Berk'in ağzından;
Çağla'yı yerde kanlar içinde görmemle ufak çaplı bir şok yaşasam da , kendime geldiğimde yanına diz çöktüm.
"Çağla aç gözünü bırakma beni lütfen " çaresizce telefonu çıkarıp ambulansı aradım onu kaybedemem olmaz , adresi verdim.Çağla'ya çarpan araba kaçmıştı. Bende seni bulmazsam polislerden önce doğduğun güne lanet okutmazsam bende Berk Kaya değilim.Bizimkiler bizi görür görmez yanımıza koştular.
"Abiiii! ne oldu Çağla'ya abi yaşıyor mu?"dedi Nilay gözleri hemen dolmuştu.
"Araba çarptı,koşuyordu ne olduysa karşıya geçerken oldu"dedim.Gözlerim kendisindeydi kanlar içindeydi etrafta insanlar toplanmış film izler gibi izliyorlardı şaka gibiydi.
"Vah vah gitti gencecik kız valla gitti pekte güzelmiş maşallah yazık oldu"dedi birtane teyze off biz ne derdindeyiz onların işi gücü reklam ya
"Berk bir şey yap ,ne olursun tekrar ara bak çok kan kaybediyor, Çağla aç gözünü hadi ne olursun"dedi .Arzu, Sıla, hepsi diz çökmüş Çağla'nın yanındaydı.Nihayet ambulans gelmişti doktorlar hemen aşağıya inip sedyeyle onu ambulansa taşıdılar şuan ağlıyordum çok çaresizdim.gözlerim dolu doluydu.
"Ben de gelebilir miyim".Doktora yalvarır gibi bakıyordum lan ne yalvarır gibi yalvarıyordum resmen.
"Tabi ki "dedi.Hemen Çağla'nın yanına bindim elini tuttum elleri buz gibiydi.Kıyamazdım ona
"Bitanem iyi olacaksın ,ne olur bırakma kendini hem daha beni affetmedin hiç bir yere gidemezsin" akan göz yaşımı umursamadan hemşire bana baktı artık nasıl bir haldeysem.
"Sevgilin mi?"dedi.başımı olumlu anlamda salladım.Elini öptüm Çağla'nın iyi olacaktı.Hastaneye yetişmiştik , acilen kapıyı açıp Çağla'yı çıkardılar diğerleri peşimizden geldiği için hep beraber hastaneye girdik üzerimdeki t-shirtte ki kanlara baktım.Onundu peki iyi olacak mıydı peşinden elini tutarak ilerliyordum ameliyat kapısı açıldı ve içeriye geçirdiler kapı yüzüme kapandı.Hemen bizimkilere döndüm hepsi perişandı.Duvar dibine çöktüm o kadar çok çaresizdim ki; Gözlerimi kapattım.
" Berk dur artık yapma of bak sırılsıklam oldum.."
"Seni seviyorum Berk Kaya kendimden vazgeçerim de senden vazgeçmem ."
"Al bakalım Berk bey nasılmış ıslanmak"anılarımızı göz önüne getiriyordum.söylediklerini,güzel gülüşünü bana mavi mavi bakan gözleri,sarıp sarmalaması,kıyamaması,merhameti...
"Sinirlendirme beni, yapmam krep görürsün kalk çabuk brotherimm hadi uyan ya öküz gibisin"Onula geçirdiğim onca zaman ,benim için her zaman özeldi.Kanka gibi olduğumuz zamanda bile yeri çok başkaydı.Uzay'ın ismimi söylemesiyle gözlerimi açtım.
"Berk kardeşim,su getirdim sana ,merak etme ne cadıdır o iyi olacak inan bana " ,elini omzuma koydu destek olurcasına yanıma benim gibi çömeldi ve bana sarıldı.
"iyi olacak bırakma kendini hem daha seni affetmedi bile hiçbir yere gidemez ".ve benden ayrılıp Rüya'nın yanına oturdu.Rüya'nın başını omzuna yasladı ve alnından öptü.
"Yok abi yok kafayı yiyeceğim kim neden çarptı hadi çarptı neden durmadı."dedi.Meriç
"Berk sen gördün mü çarpan şerefsizi?"dedi Uzay bu sefer ayağa kalkıp yanıma geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Tayfa (düzenleniyor)
Novela Juvenilarkadaşlık dostlukk hepsi bizim tayfada bir sitede bulunan tanıştıkları andan itibaren ayrılmayan arkadaş grubu için de aşk heyecan #komik #heyecan #mizah #eğlence #aşk #bestfriend #kıskançlık #dostluk #macera