Multi;Berk Kaya // Bölüm şarkısı: Aleyna Tilki;Sen olsan bari(Açacağınız yeri yazdım) :)
1 hafta sonra;
Çağla'nın ağzından;
Tüm olanların üzerinden bir hafta geçmişti ve biz şuan diğer evimize geçmiştik yaza dair her şey bitmişti çünkü okul açılmıştı annem ve babam gelmişlerdi şuan annemin efsanevi sesiyle uyandırıldım.
"Kızım hadi, okulun ilk günü geç kalacaksın hadii , ya hala uyuyorsun kalk dedim kahvaltı hazır Çağla getirtme beni oraya"diye bütün evi inletiyordu.Adeta,uyandırılmaktan nefret ediyordum.
"OFFFFF anne off kalktım tamam bir uyutmadınız " odamda ki banyoya girip işlerimi hallettim, ve aşağıya indim kahvaltı hazırlanmıştı babam bana gülerek baktı.
okul Kombini
"Günaydın , okulun ilk günü mutlu musun?"diye sordu babam bilerek yapıyordu suratım asıktı ve ondan dolayı soruyordu canım babam
"Sana da günaydın baba çok mutluyum tabii okulu kim bulduysa mümkünse ölmüş olsun hayır anlamıyorum neden sabahın körü ki yapın 1'de 2'de tüm öğrenciler söylenmeden gider amaa"yerime oturdum.Babam bana şaşkınca bakıyordu haklı tabi sabah sabah çenemin maşallahı vardı.
"Kızım isterlerse 3'te yapsınlar yine memnun olmazdın zaten, bütün gün uyuyordun yüzünü gören cennete giderdi bak , şimdi görüyorum ne güzel". Ya çok güzel,
"Tabi ki babacığım" annem yukardan inip geldi,
"Daha başlamadın mı hadi kızım geç kalıyorsun ye artık vallahi zorla yediririm sana " mesaj alındı hemen yemeğe başladım.....Doyduktan sonra sofradan kalkıp ellerimi yıkadım, dişlerimi fırçaladım ve artık gitmek için hazırdım.İlk gün olduğundan forma giyme gereği duymadım.
"Anneğğ ben gidiyorum" kapıyı kapattım.Dışarıya çıkıp garajdan arabamı aldım sadece ilk gün diğer günler otobüsle gidiyordum ,annem ve babam rahatlığa alışmamam için öyle yapıyorlardı ama şikayetçi değildim tabi ki.Hemen arabama , binip okulun yolunu tuttum bizim eşekleri çok özlemiştim tabi ki özele gitmiyordum , devlet lisesine gidiyordum çünkü kolejleri tercih etmiyordum.Okula giriş yaptım, arabayı park edip indim.Okula adımlarken herkes tanıdığından gülümsüyorlardı ve yanıma gelip konuşturuyorlardı çünkü bu okulda bayağı tanınırdım yeniler bilmezdi ama diğerleri 4 yıldır bu okuldaydım ve girişken olduğumdan görevlerin çoğu bana verilirdi o yüzden tanınırdım bide enerjim hareketlerimden dolayı biliyorlardı ama asla bu durumu kullanıp egolu olmadım,Aksine egolulara sinir olurdum tarz,güzellik ,giyim tarzıyla şahsen tanınmak istemezdim çünkü onlar geçiciydi ama başarı olarak tanınıyorsanız unutulmak kolay olmazdı , asla egolu değildim şakasına bazen arkadaşlar arası o kadardı o da zaten şakayla karışık. Bahçeden içeriye geçtim ve sınıfıma çıktım üçüncü kattaydı merdivenleri çıkıp sınıfın kapısında durdum ve içeriye daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Tayfa (düzenleniyor)
Dla nastolatkówarkadaşlık dostlukk hepsi bizim tayfada bir sitede bulunan tanıştıkları andan itibaren ayrılmayan arkadaş grubu için de aşk heyecan #komik #heyecan #mizah #eğlence #aşk #bestfriend #kıskançlık #dostluk #macera