multi:Berk/// Bölüm şarkısı :Umut Kaya ; Mor yazma...
Alarm çalmasıyla uyandım sanki üzerimden tır geçmiş gibiydi , derince bir nefes alıp kalktım . Elimi yüzümü yıkayıp işlerimi hallettim ve okul formamı giyindim.Saçlarımı dünden maşalamıştım şimdi açıp elimle şekil verdim . Ağlamaktan tipim kaydığı içinde güzelce makyaj yaptım çok abartmadan , sonrada çantamı alıp aşağıya kahvaltıya indim.Annem beni görünce gülümsedi yanına gidip yanağından öptüm.
"Günaydın annem nasılsın "dedi , iyi değildim ama olacaktım.
"İyi anne, babam yok mu?"
"İşi varmış erkenden çıktı.Hadi sen başla geç kalma okula" kahvaltımızı yaptık. Berk gitmişti , evet hala seviyorum onu ama affeder miyim bilemiyorum sonuçta beni çok kırdı. Kahvaltımı yapıp arabamı garajdan çıkarttım. Çünkü canım otobüsle gitmek istemiyordu. Müzik açmıştım 'Umut Kaya' mor yazma çalıyordu bende eşlik ediyordum. Kısa sürede okula gelip arabadan indim,keyfim yoktu ama güçlü durmalıydım hele ki arkadaşlarımın yanında onları üzmek istemiyordum , direkt kantine inip sıcak çikolata aldım ve sınıfa çıktım. Kapıdan geçerken yüzümdeki keyifsizliği silip geçtim..Hadi bakalım. başlıyoruz.
"Günaydın" neşeli çıkmıştı sanki sesim .
"Günaydın"dediler .Destan yanıma gelip yanağımdan öptü.
"Ne bu neşe demeyeceğim ,boşuna gizleme yemezler çıkışta bize gidiyoruz"göz kırptı. Yememişti doğal olarak tabi Melda 'da aynı şekilde baktı ama diğerlerinde sıkıntı yoktu .İlk ders Edebiyattı, hoca gelmişti sonunda günaydın dan sonra oturup defteri doldurdu ve derse geçti anlattı da anlattı Allah affetsin beynim yandı.
"Evet sorusu olan"dedi birde soruyor ya ."İyi yoksa serbestsiniz diğer derste ben yokum oturun test çözün"dedi ve yerine oturdu. tövbe ya bende test kitabımı açıp çözmeye başladım....
Berk'in ağzından;
Şu an dersteydim ve aklım Çağladaydı. Çok kırmıştım ve onu bırakıp gelmiştim cidden ben salaktım . Kızı bırakmayacağıma söz verdim ama şuan onu bırakmıştım. Ders bitince bahçeye çıktım. Cem yanıma gelmişti,
"Senin neyin var be kardeşim düşüncelisin ,dalıp dalıp gidiyorsun "dedi . en yakınımdı her derdimi dinlerdi.Olanları anlattığımda da ,
"Abi cidden salaksın"
"Cem ne yapacağım, bana akıl ver .Şuan çıkmazın içindeydim. aklımı sikiyim...
"Abi mal mısın , defol git yanına ve affettir kendini burada duracağına "haklıydı , ama olmazdı gidemezdim.
"Gidemem , Cem gidemem ,olmaz " ,
"Lan senin gururunu sikerim bas git lan eğer böyle yapmaya devam edersen acısı geçecek başkası olacak Berk sende mallığınla kalacaksın bas git diyorum olmadı mı anlamadın mı direkt defol kardeşim"
"Tamam lan, yalnız kimse olamaz hayatında, bitiririm o kişiyi"düşüncesi bile sinirimi bozmuştu.
"O zaman hadi kardeşim , güzel kız yani şimdi "dedi
"Cem , bak döverim seni " güzel diyor bide.
"Tamam tamam da gerçekler git ve affettir kendini,"başımı salladım.Yanımıza bölümden Derya ve aynı zamanda aile dostumuzun kızı Gözde gelmişti.Yanımıza oturdular.
"Selam"
"Selam"dedik .
"Naber Berk"dedi Gözde hiç hoşlanmıyordum şu kızdan Çağla görse parçalardı bunu gülümsedim ,kıskanınca ayrı bir güzel oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Tayfa (düzenleniyor)
Teen Fictionarkadaşlık dostlukk hepsi bizim tayfada bir sitede bulunan tanıştıkları andan itibaren ayrılmayan arkadaş grubu için de aşk heyecan #komik #heyecan #mizah #eğlence #aşk #bestfriend #kıskançlık #dostluk #macera