Multi : Çağla Yıldırım bölüm Şarkısı:M.F.Ö Sarı Laleler
Sabah alarmın çalmasıyla, sızlanarak uyandım.Kim bu okulu bulduysa off esneyerek banyoya geçtim ve işlerimi hallettim oh Arzu'nun Sıla'nın ve Berk'in erken uyanma sorunları yoktu çünkü üniversiteye gidiyorlardı, Arzu'nun ikinci senesiydi Berk'in de öyleydi. ama Sıla yeni kazanmıştı Burak'ta öyle bir Ben Nilay , Kıvanç ,Kuzey,Gece ve Gamze lise 4 öğrencileriydik ne yazık ki Uzay ,Rüya'da ikinci yılındalardı off bende bir kazansan güzel olacaktı tabi banyodan çıkıp ,okul formamı giyindim.T-shirti beyazdı ve sol göğsümüzde okulun ismi yazıyordu. alt olarak ise krem rengi şortlu etek giyiniyorduk.tabi baya bir kısa geliyordu bana dizimin bir karış yukarısında bitiyordu.Ama standart olduğundan ,Hızla giyindim ve yeni aldığım nike spor ayakkabılarımı giyindim bilek çorap giyinmiştim çünkü hava cidden sıcaktı.Aşağıya indiğimde annem ve babam çıkmışlardı , o zaman kahvaltı yapmama gerek yoktu okulda atıştırırdım diyerek otobüs durağına doğru yürüdüm tabi ki , kulaklıklarımı takmıştım.Durakta bir 5 dk bekledim ve nihayet otobüs geldi bindim ve hemen cam kenarına oturdum . telefonda ki müzik kesilince birinin aradığını gördüm kulaklığı çıkarttım ve telefonu açıp kulağıma götürdüm Berk arıyordu.
"Günaydın Çirkinim"
"Günaydın "hala uykum vardı ya.
"Okula gidiyorsun değil mi?"
"Evet şuan otobüsteyim ve aşırı uykum var"sesim boğuk çıkmıştı.
"Hım anladım kıyamam sana"pislik.
"Eee sen nepıyorsun"
"Dersim 9 da başlayacak benim de ,bende erken uyandım koşuya çıktım seni arıyım dedim aklıma geldin gerçi çıkmıyorsun da" tabi ki canım ya
"Yaa Berk senin ne güzel derdin yok he sınav stresin de yok birde zamanın varken altıdan kalkmış delisin"dedim sırıtarak.
"Spor önemli çirkinim neyapıyım "dedi bu defa da güldük.Otobüs durağa gelince.
"Berk durağa geldik ben iniyorum bir dakika"ve otobüsten indim.
"Evet indim ve şuan okula yürüyorum Allah'tan yakın" .
"İyi çirkinim sana iyi dersler" gülerek pislik.
"Ya çok kötüsün ,ama sana da iyi dersler bana bak asılan falan olmuyor değil mi?" o sırada okulun bahçesinden girmiştim zaten dersin başlamasına 20 dakika vardı.
"Merak etme çirkinim baksalar da karşılık alamıyorlar" bu beni gülümsetmişti işte adam ol.diye içimden geçirip merdivenlere geldim sınıfıma çıkmaya başladım.
"Aferin sana hadi öptüm seni, dersim başlar birazdan zaten sınıfa da geldim ararım yine".o sırada sınıfa girmiştim telefonla konuştuğumdan.Şuan için sadece,, bütün sınıf beni dinliyordu.
"Tamam Çirkinim bende çok öpüyorum ve Seni seviyorum"dedi.
bende kızarsam da çünkü sınıfın önünde ne biliyim.
"Bende seni seviyorum, ararım yine bay "ve anında sınıftan 'OOOOOOOO'sesleri ve ardından ıslık sesleri yükseldi.
"Çirkinim ne oluyor orda " Berk haklı tabi çocuk hayvan gibi ,bağırdıklarından.
"Yok bir şey canım sınıftayım da ondan yani" Hilal telefonu elimden aldı ve konuşmaya başladı.
"Berk nasılsın abi"dedi.
.......
"Aynen zaten bunu söylemek için aradım,merak etme bana emanet bu çirkin"dedi gülerek
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Tayfa (düzenleniyor)
Novela Juvenilarkadaşlık dostlukk hepsi bizim tayfada bir sitede bulunan tanıştıkları andan itibaren ayrılmayan arkadaş grubu için de aşk heyecan #komik #heyecan #mizah #eğlence #aşk #bestfriend #kıskançlık #dostluk #macera