Multi:Berk ve Çağla Bölüm şarkısı:Can Ozan -Toprak Yağmura
Çağla'nın ağızından;
Alarmın çalmasıyla uyanıp kendime gelmeye çalıştım.Saat 7.30 daha ya of Berk
Ayağa kalkıp banyoya girip yüzümü yıkadım ve rutin işlerimi halledip çıktım .Dolabıma bakındım.Etek ve üst çıkarıp giyindim makyajımı hafif tuttum ve dünden dalgalandırdığım saçlarımı düzelttim.
Çağla'nın kombini
Telefonumun çalmasıyla Berk'in aradığını gördüm ve çantamı alıp aşağıya indim.Arabaya binip Berk'i yanağından öptüm.
"Günaydın "
"Günaydın prensesim"
"Pek prenses değilim sanki baksana sabahın köründe uyandım."
"Bir şey olmaz prensin için uyandın "dedi ve güldü.
"Şirkete geçmeden önce kahvaltı mı yapsak"diye sordu.
"Berk 1 saatin var boşver ya"dedim.
"Olur mu öyle şey beklesinler bir zahmet ayrıca geç kalmayız."
"Peki o zaman "dedim ve şarkı açtım(multide)Şarkıya eşlik ediyordum.Elimi tutup öptü.
" Bir kadın gelir değiştirir seni "dedi Şarkıdan alıntı yaparak .
"Bayılıyorum sana adam "dedim ve yol boyu Berk'i izledim. Deniz kenarında durdu.
"Neden durduk."
"Kahvaltı edelim gel hadi"dedi ve arabadan indik direkt elimi tuttu.Şuan farkediyorum da takım elbiseyle mükemmeldi.Gözüm ayakkabılara takılınca güldüm klasik Berk işte altına spor ayakkabılarını giymişti.
"Çok şıksınız Berk bey "dedim.
"Ya ya sorma en fazla 2 saat giyeceğim tek tesellim gerçekten çok rahatsız ediyor."
"Saçmalama be çok yakışmış biraz da rahat giyinme yani" sonunda bir simitçi önünde durdum. Buranın simitleri efsaneydi hele tereyağlı olanı içine de kaşar koyuyorlar mis.
Taburelere oturduk.Siparişimizi almak için gelen kız taş çatlasa benden 1 yaş büyüktü.Berk'e yiyecek gibi bakınca kıza 22 numaralı bakışımı yolladım.:)
"Hoş geldiniz ne alırdınız."
"Tereyağlı , kaşarlı simit istiyorum yanında da çay açık olsun lütfen" not alıyordu Berk'e bakıp gülümsedi salak bu kız.
"Aynısından alayım bende"dedi .Kız gitti.
"Kızı dövecekmiş gibi bakmayı keser misin.?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Tayfa (düzenleniyor)
Novela Juvenilarkadaşlık dostlukk hepsi bizim tayfada bir sitede bulunan tanıştıkları andan itibaren ayrılmayan arkadaş grubu için de aşk heyecan #komik #heyecan #mizah #eğlence #aşk #bestfriend #kıskançlık #dostluk #macera