Multi ;Çağla // bölüm şarkısı; Burcu Güneş biz aşkı meleklerden çaldık...... .Bu arada kitabımın birinci yıllı bir yıl oldu yayınlayalı beni yazmaya teşvik eden arkadaşlarıma teşekkür ediyorum ve beni yalnız bırakmayan okuyucularıma da aynı zamanda, sizin sayenizde, ben yazmadan önce okunmaz diyordum ama şuan 32,386 okuyucuya ulaştı sizlere çok çok teşekkür ediyorum iyiki varsınız :)
Sesler vardı bilincim açılıyordu ,kendime gelince gözlerimi açtım.Koltuklarda dizlerime başımı koymuş uyku pozisyonu almıştım ,bizimkilerin sesiyle uyanmıştım zaten doğrulup ayaklarımı indirdim ,boynum ağırıyordu ama umrumda değildi.Ayağa kalktım ayaklandığımı Destan fark edip yanıma geldi.
"İyimisin uykucu"dedi gülümsedim ona kaç gündür doğru dürüst uyuyamıyordum ki taş çatlasa 15 dakika anca sonra zaten uyanıyordum .
"İyiyim Berk uyanırsa ,daha da iyi olacağım"dedim .Ve ayağa kalkıp Berk'in camına geldim artık bugün içeriye birilerini alacaklardı,
"Pişt selam vermek yok mu?"dedi Hilal başımı onlara çevirdim.
"Hoşgeldiniz"dedim ve tekrar başımı çevirdim Berk'e off hareketsiz uyuyordu,deli gibi yatan çocuk şuan hareketsiz duruyordu,sıkıntıyla nefes aldım eskisine göre daha güçlüydüm çünkü artık durumu iyiye gidiyordu,onun durumunun iyi olduğunu bilmekte hepimizin gülümsemesine neden oluyordu ,canım ya uyansa bide tam mutlu olacaktık ama uyanmıyordu bir türlü,
"Aneyyy Berkoşum nerde "diye bir feryat geldi koridordan ,sesi tanıdıktı hepimiz birbirimize baktık ne oluyordu be,koridordan yanımıza Kuzey ,Ece,Gece ,Meriç,Burak bide Arzu ile Sıla gelmişti maşallah ......
"Kuzey "dedim .Bana baktı ve yanıma gelip sarıldı sıkıca.sonrada koluma patlattı.
"Ahh hayvan ne vuruyorsun" acımıştı be
"Bu haber vermedin diye ya Berkoşuma bir şey olsaydı"
"Salak ben o halde nasıl haber veriyim mal ben kendimdemiydim onu bile bilmiyordum gelmiş bir de konuşuyor,beyinsiz"bana salakça bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Tayfa (düzenleniyor)
Roman pour Adolescentsarkadaşlık dostlukk hepsi bizim tayfada bir sitede bulunan tanıştıkları andan itibaren ayrılmayan arkadaş grubu için de aşk heyecan #komik #heyecan #mizah #eğlence #aşk #bestfriend #kıskançlık #dostluk #macera