Multi :Çağla Yıldırım /// Bölüm şarkısı:Bora öztoprak;Seni seviyorum.
Sabah mesaj sesine uyandım..Berktendi.
"Gönderen:Sevdiğim Bey;
Uykucu uyan haydi kahvaltıya bekleniyorsun..Gülümsedim ve mesaj yazmak yerine aradım.
"Günaydın meleğim"
"Günaydın"
"Gel hadi bekliyoruz"
"Hazırlanıp geliyorum"Dolabımı açtım ve kombinimi yaptım.Beyaz tişört ve bahçıvan tulumu giyindim.Siyah ayakkabımı da giyindim.
Çağla'nın kombini👆👆👆
Hazırlanıp makyaj masama geçtim makyajımı da tamamlayıp aşağıya indim ve güneş gözlüğümü takıp yürümmeye başladım.Yarın Hatay'a gidecektim Berk'e söylememiştim umarım fazla tepki göstermezdi.Berklere gelince bizimkiler bahçedeydi kahvaltı masasında beni bekliyorlardı Günaydın deyip Berk'e sarıldım ve yanağını öptüm .Yanına oturdum .Kahvaltı etmeye başladık.Berk'in telefonuna gelen mesaj konuşmaları böldü .Kaşları çatılmıştı ne oldu be telefona baktım Diğdem gereksiziydi.Sinirlendim.
"Ne yazmış sana yine "elinden alıp okudum salak yemin ederim salak
"Güzelim tamam sakin ol birak bir şey yazma amacı bu kışkırtıyor ve uğraşıyor umursama "dedi ve telefonunu alıp mesajı sildi ve kapattı.
"Kurtulamıyoruz ki kızdan yapıştı sülük gibi"Nilay
"Şeytan diyor evire çevire döv sıç ağzına ama boş yani dayak arsızı bu manyak"Dedi Rüya.
"Bırakın şu çiyanı meymenetsiz"dedi Kuzey .Herkes yorum yapmaya başladı .Konu değişsin diye konuştum .
"Ben yarın Hatay'a gidiyorum "dedim tedirgince Berk'e baktım.
"Nee!!!!"diye cırladılar ama Berk tepkisizdi.Anlamamıştım nedenini.
"Yarın derken bugünden sonraki mi?"
"Evet Kuzey bugünden sonraki yarın"Berk hala tepkisizdi.Konuşsana be adam.
"Berk konuşabilir miyiz?"dedim.Sadece başını sallamakla yetindi.Sofradan kalkıp bahçeden çıktı.Bekleseydin keşke.
"Bir gidip gelelim"dedim ve Berk'in peşinden çıktım.
"Gidelim mi? "diye sordum başını sallayıp kapıyı açtı çıkmam için normalde elimi tutarak yürürdük ama bu sefer elimi dahi tutmamıştı , neden böyle davranıyordu her sene gidiyordum ben zaten. Uçuruma gelmiştik en sevdiğim yerlerden biriydi bu uçurum sitenin tam sonunda bulunuyordu ne kadar çitlerle çevrilse de biz oraya ulaşıyorduk Kuzey bizim girebileceğimiz kadar çit örgüleri kesmişti de. Hemen oturdum yere ve bacaklarımı sallandırdım uçurumdan kendisi de aynı şekilde yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Tayfa (düzenleniyor)
Teen Fictionarkadaşlık dostlukk hepsi bizim tayfada bir sitede bulunan tanıştıkları andan itibaren ayrılmayan arkadaş grubu için de aşk heyecan #komik #heyecan #mizah #eğlence #aşk #bestfriend #kıskançlık #dostluk #macera