33. Bölüm Kavuşabilecek miyiz?

263 11 11
                                    

Multi :Melda ///Bölüm şarkısı;Batuhan Sevimo; Her şey seninle güzel(açacağınız yeri yazdım....)

        Çağla'nın ağzından;

      Çıldıracağım  bu evde iki gün oldu ama ben bizimkileri özledim. Berk'i özledim,annem,babam ve yatağım, onlar şuan için hayal ama hayatlarda bok yani kısaca Akalp diyeyim siz anlayın ya bir insan evladı nasıl bu kadar uyuz ,olabiliyor.İnek şuan okuldan geldik ve salak gibi salonda oturmuş açtığı romantik filmi izliyorduk yani ,ben pek izlemesem de.

"Neden yapıyorsun bütün bunları"bağırmamıştım.ilk defa insanca yaklaştım ona altını ,çiziyorum ilk defa,televizyondan başını bana çevirdi.

"Neden olacak,seni deli gibi sevdiğimden ,hala anlamadın mı?"he anladım mal.

"Bak Akalp, anlattım ama anlamadın yine söylüyorum içimde sana karşı bir şey yok lütfen bırak beni ,evet çok klasik olacak ama başkasını seviyorum ,ne olur anla hem yakışıklısın giderin de  var yani neden illa ben ." koltukta bağdaş kurarak.

"Olmaz , çünkü ben seni seviyorum,tamam bir hata edip o İpek  denen kıza inandım bu yüzden ,pişmanım ama ne olur artık affet beni lütfen".Gözlerime bakarak,daha fazla uzatmayacaktım buraya kadar iyiydi şimdi toparlayalım bakalım ...

"Akalp , tamam hata yaptın ,ama ben bu yüzden yani sana inat olsun diye Berk'i seviyormuş gibi yapmıyorum anladın mı seni affettim ben o olaydan sonra merak etme ama lütfen artık olamayız ben Berk'i seviyorum lütfen Akalp anla yalvarıyorum bırak artık gideyim."off hayır gözlerim dolmayın sakın..Akalp birden ayağa kalktı.Sinirliydi belli.

"HAYIR! HAYIR ,YALAN SÖYLÜYORSSUN SEN SEN ONU SEVEMEZSİN DUYDUN MU? TEK SORUN BERK DEĞİL Mİ? AMA O OLMAZSA BANA ŞANS VERİRDİN "Diye bağırmaya başladı evet korkutmuştu bu defa ciddi anlamda.

"SAÇMALAMA AKALP,SAÇMALAMA BERK OLMASA BİLE SEN YİNE OLMAYACAKTIN ÇÜNKÜ BİTTİ YA BİTTİ DEFOL ÇIK HAYATIMDAN İKİ DAKİKA İNSAN OLMAYA GELMİYORSUN PİSLİK HERİF"diye bağırdım bende onun gibi ayağa kalkarak güçlü gözükmem gerekiyordu.

"KES SESİNİ"Diye bağırıp kolumdan tuttu ve odaya itti.

"Ne yapıyorsun mal"diye bağırdım.

"Merak etme sevgilim beni seveceksin beni, korkma Berk aramızdan çekilecek onu öldüreceğim ve bu sayede tekrar biz olacağız" Gözü dönmüştü hayvan asla Berk'e zarar veremezdi izin veremezdim.

"Sakın ona bir şey yapma ruh hastası " .Beni hızla itti sırtım duvara çarpmıştı canım felaket ağrıyordu hayvan gücü vardı sanki köpek.

"Ahhh salak,canım acıdı"dedim boğuk sesimle gözlerim dolmuştu .

Yanıma gelip yerden kaldırdı beni ve elini boğazıma koyup duvara yasladı .Korkuyordum evet artık güçlü gözükmeye mecalim kalmamıştı.

"Bedelini ödeyeceksin."mal ya Haluk repliğini almıştı (Güneş'in kızları izleyenler bilir:) Bedelmiş bir bok yapamazdı boş hava

"Ne yapıyorsun bırak beni öldürecek misin beni Akalp" sesim git gide kısılıyordu.

"Hayır"diye bağırıp elini boğazımdan çekip kapıyı kapattı ve kilitledi.Hızla duvardan yere çöküp hıçkırıklarla ağlamaya başladım.Berk ,ne olur bul artık beni dayanamıyorum yavaşça ayağa kalktım ve yatağıma uzandım elimi boğazıma götürdüm kesin kızarmıştı pislik,Berk 'İ düşünerek uyumaya çalıştım onun hayaline tutunarak.

              Berk'in ağzından;

        "Nerden döneceğim ,"diye sordum Hilal'e az kalmıştı Çirkinim benim dayan .

Bizim Tayfa (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin