.
Öpüldünüz
Hermes bana neden bu kadar iyi davranıyor ?
Kötü çocuk değildi. İyi biriydi her zaman öyle olmuştu. Fakat bana bakması saçmaydı.
Sessiz sakin bir eziktim.
Kafes dışında
Aynaya baktım.
İğrenç mavi gözler beyaz ten gri saçlar. Belki güzel gözüküyordu ama bana çok fazla çirkin geliyordu.
Tuvaletten çıkıp koridorda yürüdüm.
Grup şeklinde takılan insanlar vardı. Ben tektim, heran her saniye.
Yanımdan Asya geçti. Okulun ilk başlarında kavga ettiğim popüler kız. Dikkat çekiciydi kabul etmeliyim. Önüme dönüp yürüdüm. Birden durup koridorda boş duvara yaslandım. Telefonumla oynar gibi yapıp yanımdaki grubu dinledim.
Erkekler haftasonu olan maçın muhabbetini yapıyor kendi aralarında eğleniyorlardı. Kızlar ise sıkılıyor onları dinliyordu. Bir kız erkeğin omzuna yatmıştı.
Kıskandım. Öyle olmak isterdim çok isterdim.
''Sen kimsin'' Sesini duyduğum insanla sağa döndüm.
Bir erkek yanımda dikiliyor uzaylı görmüşçesine bana bakıyordu.
''Seni ilgilendiriyor mu ?'' Yüzüne baktım. Kumral ela gözleri vardı. Yakışıklı değildi yani yakışıklı değil çekici olan erkekler varya ondandı. İncelediğim için utanıp önüme döndüm.
''Sen yeni misin?'' gidecekken kolumdan tuttu.
''3 sene yeni sayılıyor mu ?'' Yüzünde gülümseme oluştu.
''Hoşuma gittin cici kız'' Göz devirerek yanından uzaklaştım. Arkamdan beni izliyordu. Sınıfıma girdiğim zaman uyudum.
Zil çaldığında yanıma gelmeyen Hermes'e şaşırdım. İlk defa gelmemişti. Eteğimi düzeltip kalktım.
Fazla mı dolanıyordun okulda
Kalktım. Yürürken yere bakıyordum etrafımdaki sesleride dinliyordum ama.
İnsanlar boş şeylerden konuşup mutlu oluyorlardı.
Ben neden olamıyordum ?
Kolumdan tutulup aniden çevirilip karşımdakiyle yüz yüze gelince şaşırdım.
''Sen ne hakla ?'' eliyle sus işareti yaparken dediğini yapıp sustum.
Bu deminki ukala yavşaktı.
Sınıfa geçirdi beni.
''Selam güzellik.'' Yüzüne baktım.
''Demek Cemin yeni manitası sensin.'' Sıranın üstüne oturup onu dinledim.
Hermesle alakası ne ?
''Ah evet tatlım. Seni araştırdım malesef çok zor oldu. Kimse seni bilmiyor fazla gizemlisin.'' Gözlerimi devirdim.
''Fazla ukala ?'' Kahkaha attı. Gülüşü güzeldi.
Bana ne oluyordu amına koyayım. Şuan hiç tanımadığım biriyle oturmuş konuşuyordum.
''Hermes seni keşfetmesi garip.'' Ona baktım ne demek istiyordu ? yüzü ciddiydi.
''Düşünüyorum, ımm Güzel kızsın kabul edelim ama Cem dikkat çekici kızları sever.'' Ona baktım.
''Ne demeye çalışıyorsun ?'' Bende ciddileşmiştim.
''Dikkatli ol güzellik benden tavsiye. Senin için diyorum aranızı açmak için değil. Ben kızları genellikle sevmek için kullanmıyorum.'' Bir şey demesine izin vermeden sınıftan çıkıp kendi sınıfıma gittim. Düşünmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SİZOFREN DEĞİLİM
Teen FictionHayır diye çığlık attım. Ben şizofren değildim. Herkesin ne kadar hayali arkadaşı varsa benim de o kadar vardı. Hem yalnızlaşmış çocukların hayali arkadaşları olmaz mıydı ? Takip ediliyordum evet evet beni birisi takip ediyordu. Odamın altındaki ağa...