Her şey hayal

4.5K 286 56
                                    

.

Sizi seviyorum

Taksiye para verip yere adımımı attım.

Uzun geniş bir sokaktı.

Beynim dönüyordu ellerimin titremesi gittikçe artmıştı.

Kendimi kaldırıma atıp oturdum.

Etraf dönüyor.

Arkamda karanlık sessiz yerden uzaklaşmak için ayağa kalktım. Şuan bir çeşit krizdeydim ve başıma kötü bir şey gelsin istemiyordum.

Yavaşça yalpalayarak yürüdüm. Her yer ışıkla doluydu.

Orospu gibi giyinen küçük kızlar, orospular, kız tavlamaya gelen erkeklerle dolu bir yerdi. Kenarda içenler içtikten sonra kusanlar, sevişenler midem bulanıyordu.

Bu kadar insanın içinde olmak beni korkutuyordu.

Derin nefes aldım.

Başımın dönmesiyle yere düştüm. Kimse beni umursamıyor bakmıyordu bile.

Bir grup gencin yanına çekinerek de olsa gittim. Uyuşturucu için her şeyi yapardım.

''Eğlenmeye mi geldin fıstık'' yüzlerine bakmadan konuşmaya başladım.

''Tek istediğim kokain nerden bulabilirim'' Kahkaha attılar kendi aralarında bir şeyler konuştuktan sonra bana döndü ortalarındaki çirkin şey.

''Kokaini sokaktan bulabileceğini mi sanıyorsun sen'' Onu bulamama düşüncesi beni delirtiyordu.

''Yalvarırım verin her şeyi yaparım nolur'' Kendi aralarında gülüştüler.

''Her şeyi mi ?'' mecbur kafamı sallayıp onayladım.

''Kucak dansı istiyorum'' Ayağa dediğini yapmak için kalktığımda güçsüz kalıp yere düştüm. Tekrar kahkaha attıklarında ses başımı döndürüyordu.

''Hadi kalksana''

''Pişt öldün mü bekliyorum fıstık'' Biri öldüğümü kontrol etmek için kafama ayağıyla vurmuştu. Gülüyorlar kendi aralarında eğleniyorlardı.

''Dağılın'' Duyduğum kalın sesle etrafımdaki bulanık gelen sesler kesilmişti. Başımın ağrısı gittikçe artıyordu.

Bir el beni kollarımdan tutup kaldırdı.

''Kokain'' ağzımdan çıkan sözlerle cebinden bir şey çıkartıp elinin üstüne döktü parayı tek eliyle çıkarıp rulo yaptıktan sonra bana uzattı. Elinin üstüne bir ucunu koyarken rulo yardımıyla hepsini çektim.

Yere uzandığımda gözlerine baktım. Koyu kahve gözlerle ürktüm. Çok koyuydu.

''Burası sana göre değil.'' Sesi korkutucuydu. Gözlerine bakmaya korkuyordum. Göz altları çökmüş elmacık kemikleri de zayıflıktan çok çıkık duruyordu. Arkasına dönüp giderken arkasından izledim. Fazla zayıftı. Kimdi bu ?


1 DAKİKA......

5 DAKİKA....

15 DAKİKA....

Şuan düzelmiştim ama hala kafasını yaşayamıyordum. Neden ?

Canım istemiyordu ve titremelerim de geçmişti. Başımdaki hafif ağrı dışında her şey güzeldi. Bana ne olmuştu ?

Daha doğrusu sana ne vermişlerdi ?

Vücuduma saniyelik titreme geldi. Bana ne olmuştu ?

Derin bir nefes alıp ayağa kalktım.

Gelmişken bir bara girmeyi düşündüm ama çok kalabalıktı. Kalabalık beni ürkütüyordu.

BEN SİZOFREN DEĞİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin