Ölüme gitmek

3.4K 280 82
                                    




İyi okumalar

"Fazla güzelsin farkında mısın ?" Sesin sahibine döndüm.

"Gür saçların var bir kızın sahip olacağı en güzel şey. Sarışın mavi gözlüsün. Hem masum hem seksisin. Farkında değilsin galiba ama modelleri bile sollayacak tipin var." Aryanın sözüyle yoldaki camlara baktım baktım. Fakat o kadar değildim. Sıradandım gözükmeyendim.

Sustum. O da sustu.

"Maçın mı var ?" Kafa salladım.

Arya ile fazla yakınlaşmıştık. Beraber gezmeye beraber içmeye başlamıştık.

"Bende seni beklerim, beraber eve geçeriz." Yüzüne baktım.

"Yani barda eğlenerek seni beklerim." Muzipçe sırıtırken gülümsedim.

"Tamam çıkışta ararım." Yürümeye devam ettik. Saat 11 buçuk falandı.

"Resmen kavgaya gidiyorsun, kim der senin gibi sakin birinin içinde şeytan yattığını" gülümsedi. Şuan mutluydu.

"Kim der dışardan sert gözüken senin yakınlarına karşı bu kadar tatlı olduğunu." Gülümsedi.

"Annemin izinden gidiyorum." Havalı yürüyüşüne güldüm.

Geldiğimiz yere bakınca duraksadım.

"Ayrılık vakti." Bana sarıldığında karşılık verdim.

"Dikkat et" göz kırpıp giderken bizim binaya doğru ilerledim. Küçük odama girdiğimde kıyafetlerimi giyip esneme hareketlerimi yaptım.

Alkımla çalıştığımdan beri maçları daha az yapıyordum.

Yavaşça çıkmaya başladığımda bazı kişiler adımı sayıklıyordu. Kafesin içine girip rakibimi bekledim.

Karşımda gördüğüm 5-10 katım büyüklüğünde siyahi kadın ile boynumu esnettim.

Bu gece zorlu olacaktı.

-

"Orospu" Alkım halime gülüyordu. Ayağımla ona tekme atmayı deneyecekken kaldırdığım anda pansuman yapılmakta olan bacağımla durup ellerimi sıktım.

"Ulan orospu çeyreğin kadarım zaten, ne bu hırs" Alkım hala gülüyordu, sinirim fazla bozulmuştu.

"Bacağından tutup seni ayağa kaldırıp fırlattı resmen." Güldüğünde kafasına vurdum.

"Hayvan gibi kadın kol kası benim belim kadar. Sonuca baksana kadın yerde baygın yatıyordu." Hayatımdaki en büyük zaferim galiba o siyahi kadını bayıltmaktı. Gücümden daha çok zekamı hızlılığımı kullanıyordum.

Alkım bacağımı sardığında ellerini bitti dercesine birbirine vurdu.

Yavaşça ayağa kalktığımda bacağımın üstüne basamadığımı farkettim. Parmak ucuma basarak aynanın karşısına gittiğimde kendime baktım. Yüzümde herhangi bir şey yoktu.
Beyaz tenim anormal bir şekilde kolay morarmıyordu. Fakat tekme attığı baldırım şiddetin fazlalığından dolayı mordu. Galiba şort giymeyecektim.

"Seni bırakıyım mı ?" Alkıma döndüğümde önüme ayakkabımı koydu.

Yavaşça ve acıyla giyinirken sorusuna karşılık verdim.

"Alyayla konuşa konuşa gitcez sen takıl" kafasını salladı.
Yavaş adımlarla odadan çıkarken bana göz kırpıp gitti.

BEN SİZOFREN DEĞİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin