Uyumayıp bölüm yazdım :)
''Helen uyan'' Gözlerimi açtığımda siyahlıyı yatağın kenarında oturur vaziyette görünce yüzümde istemsiz bir gülümseme oldu.
''Helen'' Gözlerim yatağın başındaki Burak ve Alkıma gitti.
Arya gelmemiş miydi ?
''Arya nerede ?'' Alkımın sesi sinirliydi. Merak endişenin yanında en çok kızgınlık vardı.
Ayağa kalkıp telefonuma baktım. Saat 07.19du.
Etrafıma bakındım.
''Arayalım mı ?'' Telefonumu elime aldığımda Alkım yüzünde anlamadığım gülümsemeyle kollarını birleştirip beni izledi. Telefonuma gelen mesajları takmadan aramaya başladım.
Çalmıyordu.
Telefonu kapalıydı.
''Nereye gitti.'' Yutkundum. Çoktan gelmesi gerekiyordu.
Beni bu durumda bırakmazdı.
''Hava almaya çıkmıştır.'' Yavaşça içeri geçerken çaktırmadan bir kere daha aradım.
Açmıyordu.
Peşimden gelen erkekleri takmamaya çalıştım.
''Helen, bana doğru söyle de bulalım şu kızı.'' Kurtuluş ararcasına telefonuma baktım.
Gelen 3 mesajın 2 tanesinin Aryadan gelmesi içimi rahatlattı.
Amedle şehir dışındaki evlerine geçiyoruz.
Alkıma bir şey açıklamak zorunda değilsin. Öptüm.
Ah Arya zor duruma sokuyorsun beni
''Sıkıntı yok, mesaj atmış bana arkadaşıyla.''
Kendime kahve yaparken belki içerler diye onlarada kahve koydum.
''Helen, dalga mı geçiyorsun benimle. Lan kardeşim nerde ?'' Merak etmişti.
''Arkadaşıyla Alkım. Adres vermemiş.'' Ayağa kalkıp evde dolanmaya başladı.
''Kimmiş o siktiğimin arkadaşı'' Burakın sesiyle ona döndüm. Yüzünde endişe ve sinir vardı. Aryaya karşı bir şey hissettiğine emindim.
''Kendi kararlarını verebilir Alkım. Sakin olsana.'' Eline kahve tutuşturdum. Burakda kahvesini aldığımda gözlerim önümde Siyahlıya da verdim.
Elleri kahve verdiğim ellerime değmişti.
Titredim.
Adam bana dokunsa heyecandan bayılacak duruma gelmiştim.
"Helen telefonunu ver." Kafamı hayır anlamında salladım.
Telefonum özel eşyamsı. Defterim gibi. Kitaplarım gibi.
Sorun Arya değildi veremezdim.
Çekindim.
"Helen, telefonu, ver" heceleyerek diyince ufak yutkundum.
Bir asık geri attım. Vücudum ürpermişti. Özelime giriyordu.Üzerime doğru gelmeye başladı. Gözü donmuş gibiydi.
Sana zarar verir mi ?
Yutkundum.
"Dur." Sesin sahibine baktım. Siyahlı Alkıma demişti ama bana bakıyordu.
"Gitme üstüne." Alkım geri dönerken derin bir nefes altı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SİZOFREN DEĞİLİM
Genç KurguHayır diye çığlık attım. Ben şizofren değildim. Herkesin ne kadar hayali arkadaşı varsa benim de o kadar vardı. Hem yalnızlaşmış çocukların hayali arkadaşları olmaz mıydı ? Takip ediliyordum evet evet beni birisi takip ediyordu. Odamın altındaki ağa...