Büsbütün kaybettim bana dokunmayın sakın

2.9K 241 128
                                    


Multi Helen

Yarın okullar tatil oluyor karneler nasıl ?

Öpüyorum sizi


"Bize gel" kafamı hayır anlamında salladım.

Sakinleşmiş deniz kenarında yan yana oturuyorduk.

"Gelemem." Derin bir nefes aldı. Sesi çok sakindi. Bana karşı aşırı derecede nazikti. Babama sarılmak istiyordum.

Ondan uzak olmak istemiyordum.

"Neden  ?" Yutkundum.

Çünkü karın diyemedim.

Yeni olacak çocuğunla ilgilenmelisin. Ben zaten babasız büyüdüm alışkınım onu ihmal etme diyemedim.

"Söyle yavrum, neden gelemezsin ? Neden affetmiyorsun beni ? Haberim bile yoktu."

Senin suçun yok.

"Yeni bebeğin olacak onunla ilgilenmelisin. Hayatınıza birden girip alt üst edemem. Rüya abla var onun yanında olmalısın." Rüya abla 18 yıllık hayat arkadaşıydı sonuçta.

"Ben hiçbir zaman gece 12 den önce eve giren birisi olmadım ki. Sabaha karşı girdim hep eve. Çünkü benim işim geceleri Helen. Rüya alışık bunlara zaten." Kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Yurt dışında yaşamıyor musunuz? Dönmeyecek misiniz daha ?" Kafasını hayır anlamında salladı.

"Kesin dönüş yaptık. Yeni ev tutacaktık ama Berklerde kalmaya karar verdik. Evleri büyük Alisadan sonra hala yalnız hissediyor. Onunla kalmamızı istedi." Önüme döndüm.

"Bu kalabalığa girecek kadar güçlü hissetmiyorum ki kendimi." İtiraf ettim.

Soylu ailesi büyüktü ve ben kendimi bu ailenin bir parçası hissetmiyordum.

"Ben yanındayım Helen. Senin için herkesi karşıma alırım." Kalın koluyla beni sarıp göğsüne kafamı koymamı sağladı.

Derin bir nefes aldım.

Rüya ablaya karşı yanımda olur musun ?

Beni kırmayıp evime bıraktı. Sonra kendisi geçti.

Bende giyinip yatağıma yattım.

Okuldaki son günlerimdi.

4 sene sonunda bitiyor.

Üniversiteye başlardım. Kafamda hiçbir şey yoktu.

Sigara yaktım. Bitince küllükte söndürdüm ve uyudum.

Gözlerimi açtığımda saat 4 dü. 11 saat uyumuştum.

Bedenim uyuşmuş bir şekilde kalktım.

Banyoya girip ellerimi ve yüzümü yıkadım. Ellerimi kurularken Aynaya baktığımda kendimi görünce hafif şaşırdım.

Göz altların iyice morarmıştı.

Kendime bakmaktan vazgeçip yavaşça aşağıya doğru indim. Çünkü kendimden bir miktar korkmuştum.

Mutfaktan kahvaltılık gevrek alıp süt doldurdum.

Oturma odasında televizyonun karşısına geçerek yemeye başladım.

Duş alır Saatlerce televizyon izler 11-12 gibi dışarı çıkardım.

Derin bir nefes aldım.

Saatlerdir televizyon izlemekten uyuşmuş vücudumu esnettim. 

BEN SİZOFREN DEĞİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin