26

282 35 2
                                    

##*tydzien pozniej*##

Lili pov's
Moi rodzice wrocili z delegacji pare dni temu, Leo niestety musial wracac do domku a,e widujemy sie codziennie w kon u chodzimy razem do tej samej szkoly i do tej samej klasy i siedzimy razwm w lawce wiec raczej trudno by bylo sie omijac.

Odkad Leo jest u siebie cxuje wewnetrzną pustke, ale...nie.... ehh. Ie bede klamac. Przez ten czas ktory razem spedzalismy zakochalam sie w tym palanciku, palanciku ktory nie dawal mi spac i wkurzal 24/dobe to i tak go kocham.
Nic chyba nie poradze na to, chyba na to nie ma lekarstwa, chyba ze to choroba? Tak, jedna, nieznana wielu osobobom (czyt milosc)

Dobra dosc tego mądrowania czas do Leo wędrowania.

No wiec ide sobie ladną sciezką la la la lala la la la la. Ide sobie do Leosia la la la lala la la la la. Ide sobie la la la ide kupic e nutelle la la la (przepraszam jak ci pekly oczy od tego)

Stoje wlasnie przed duzymi drzwiami do duzego bialego domupu, dom czyj? Leosia no a czyj.
*Puk puk*
Otworzyl mi sam jas kas Lender Blender
-hej Lili, chodz.

-hej-u Leo w domu byl Charliei Lukas(Riegger) za to nie bylo matildy i mamy Leo w domu.

##*jakis czas pozniej*##
-hahaha ej ogladamy film? -kazdy przytaknnal- ok, Charls cho ze mną do sklepu, zaraz wrazamy! -krzyknal i wyszli do sklepu.

Zostalam sama z lukim w domu leo. O nie, do najblizszego sklepu jest kilkaset metrow, znamac chlopakow i ich slimacze tępo zajmie im to z czterdziesci minut jak nie lepiej.

-no no, ładną sobie Leo dzkewczyne znalazł -tak wgl to ne mowilam ze z lukasem widze sie pierwszy raz w zyciu cnie,

-leo ma dzkewczyne? No nie pochwalil mi sie

-mowie o tobie, skarbie

-tylko ze ja z nim nie jestem, przyjaznimy sie -momentalnke oczy zaczely mu sie blyszczec, zrobil mine zwyciezcy jakby wygranej?
Luki siedzial naprzeciwko mnie, teraz usiadl lbok. LEO CHARLIE CAM BACK!

Zaczą kłasc lapy na moich nogach. Boze co za okropne uczucie kiedy ktos za kim jakos nke przepadasz cie dotyka.

-wez te lapy dobra?!

-ostra..lubie takie...

Opętani- L.D._ Ch.L √Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz