YAZ'DAN
Emirin son kez uyuyup uyumadığını kontrol edip odadan çıktım. Salona geçtiğimde muhteşem bir manzarayla karşı karsiyaydim.
Deri koltuga uzanmış bir demir ve ona sarılmış bir rüya vardı karşımda o kadar tatlılar ki anlatamam.
Şimdi siz merak etmişsinizdir demiri nasıl affettin . Demir bana herşeyi anllati anlatması uzun bir süre alsana sonunda söylemişti.
Demir benim savaş ve poyraz 'in kardeşi olduğumu bilmeden sevmiş yani yaşadığımız herşey gerçekti.
Savaşın ve poyraz in kardeşi olduğumu düğünden 1 hafta önce öğrenmiş .
Düğün günü bana öyle demesinin tek sebebi de savaşa zarar vermek olduğunu söyledi. Zaten söyledikleri doğru olmasaydı benimle evlenmezdi . Beni sevmezdi emir umrunda olmazdı öyle değil mi ?Neyse ne geçti gitti..
Yanlarina gidip zor da olsa melek gibi uyuyan rüyayı kucağıma aldım.
Bu arada rüya en başta babasini yani demiri benimle ve emirle paylaşmak istemese de emiri görünce herşeyi unutup çok iyi anlaşmıştı. Ben de rüyanin demirin evlatlık aldığı kızı olduğunu öğrenmiştim ama demir bunu hiç belli ettirmiyordu onu çok seviyordu . Hep bir tanecik kızım der. Ben ile rüya da iyi anlaşmıştık hatta biz evlendikten 3,4 sonra ben ona artık bana da anne diyip diyemeyeceğim sorunca sen istersen neden olmasın diyince çok sevinmiştim.Rüyayı yatağına yatırıp üstünü örttüm. Yanağına kocaman bi öpücük bırakıp ışığı kapatıp odadan çıktım.
Tekrar salona gidip demirin baş tarafındaki koltuğun kenarına oturdum. Yumuşacık saçlarına ellerimi daldırdım.
Saçlarıyla oynarken bir ara yanina kıvrılıp uyumayı dusunsemde sabah nasıl kalkacağım aklıma gelince vazgeçtim.
Saçlarıyla oynarken aynı zamanda demiri uyandırmaya çalışıyordum.
"Demirrr... Demir " dedim hafif fısıldar gibi
"Hıı " dedi sadece
Elimi yeni çıkmış sakallarını gezdirdim.
Dudağının kenarını öptüm."Hadi aşkım yatagimiza gidelim " dedim
Yanağında gezinen elimi tutup öptükten sonra gözlerini açtı. Yan tarafına baktı sanırım rüyayı merak etti o sormadan ben cevap verdim.
"Rüyayı yatağına koydum . " diyince gülümsedi ayaga kalkti.
Ve bana sarildi bende o koca gövdesine sarildim . Kokusunu içime çektim. Onunla birlikte odamıza doğru gittik .
Odaya girince demir üzerindeki tişörtü çıkarıp yatağa girdi . Bense dolabimdan toz pembe pijama şortumu ve üstüne toz pembe askılı tişörtümü aldım. Hemen giyindim. Demirin yanina gidip uzandım. Ben uzaninca demir beni belimden kavrayıp kendine çekti ve sarildi . Bende başımı gögüsüne koydum . Huzurdu resmen ...
"Seni çok seviyorum "dedim boyun girintisine bir opucuk biraktim bi anlık içimden gelmişti.
O beni biraz kendinden ayırıp eğildi ve dudaklarimdan öptü.
Tekrar aynı pozisyona gelince o güzel kelimeleri duydum . Bir tek ondan duymak beni bu kadar sevindiriyordu beni galiba.."Seni çok seviyorum sevgilim . " dedi
Ben de kendimi onun kollarında uykuya bıraktım.
YAGMUR 'DAN
Hemen ayrıldım ondan . Aniden çekilince başım döndü . Omuzlarından tutunca savaş beni kendine çekip sarildi.
Belki evet onu ozlemistim . Bana sarilisini,kokusunu ..
Onu ozlemistim işte ..Ama bunu yapmamaliyim onu affetmeyeceğim biliyorum böyle yaparak ona umut vermek istemiyorum..
"Lütfen iki dakikaya böyle kalalım. " dedi savaş sanki düşüncelerimi duymuş gibi
En azından İki dakika böyle kalabirdik dimi ..
Ona sarılmadım ama ayrılmadım da o ise hiç bırakmak istemez gibi sariliyordu..Kafasını boyun grintime gömunce ilk huylansamda hoşuma gitmişti ve ben hiçbişey demedim.
Nefes alış verişlerini hissedebiliyorum.
Son bir defa onun o muazzam has erkeksi kokusunu icime çektim..Ondan ayrılıp koşmaya başladim bu halde araba kullanamadım. Taksiye binip evime gidecektim.
Arkamdan ayak sesleri gelince
"Gelme peşimden yanliz kalmak istiyorum." Dediğimde ayak sesleri durmuştu.
Caddeye çıktığım da telefonumu unuttuğumu hatırladım aynı zamanda çantamı da . Sonuçta eve gidiyorum evden para alır öderim taksiciye diyip taksi beklemeye başladım.
10 dakika kadar bekledim ama hiçbir taksi gelmedi . Ben de el mahkum beklemeye devam ettim .Bir anda biri arkadan burnuma bişi tuttu . Nefes almamaya çalışıp direnemedi de bu uzun sürmedi . Ve gözlerimin kapandı. En son birinin beni kucağına aldığını hissettim .
Meraba arkadaşlar yazarınız bu gün hasta ve bilin bakalım ne yaptı. Evet okula gitmedi evde boş boş duracağına size de yeni bölüm yazdı. 😘😘Begenmeyi unutmayalım lütfen ne kadar çok vote olursa o kadar çabuk yeni bölüm gelicek .. 🌟💫🌟💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KADINI
General Fiction"Savaş ıı sey sen sabah için.." Sözümü tatmamlamama izin vermeden "Kızmiycam yagmur artik sana kizmiycam bisey degismiyor zaten ne sen beni seviyorsun ne de ben senden vazgecebiliorum ." Bunlari soylerken gözlerime bakiyordu bende onun gözlerine b...