Yazardan
Demir yağmuru kapı dışarı ettikten sonra hızla odasına gitti . Kapıyı kilitledi . Yağmurun böyle bir şey söylemediğini ve onun böyle bir tepki vermediğini düşündü hiçbir şey olmamış varsaydı bir süre ama olmuyordu . Yağmur bir zamanlar onu kullanıp atan herifi ona tercih etmişti . Abisine tercih etmişti. Kimse ondan sakin kalmasını bekleyemezdi bu saçmalıktı. Olmuyordu sindiremiyordu yağmuru asla affetmeyeceğim dedi kendi kendine halbuki geri dönse özür dilerim dese pişmanım dese affetmesi için yeterdi dahi . Ama yağmur onu dışarı attıktan sonra tekrar kapıya dahi vurmamıştı . Direnmemisti , kabullenmişti. Demirin canını yakan şeylerin biri de buydu . Demir zaten dağınık olan odada bir şeyler yıkıp dökmeye dağıtmaya devam etti. Ama bu ona yeterli gelmemişti . İçi sogumamıştı ,sakinleşememişti . Tekrar bir sinirle odadan çıktı.YAZDAN
Demir odaya girdiğinden beri onbeş dakika olmuştu ancak hala çıkmamıştı ve ben demirin bu tepkileri karşısında ne yapacağımı bilmiyordum . Salonda bir ileri bir geri giderek demirin çıkmasını bekliyordum . Sonunda dayanamadım ve çalışma odasının önüne geldim . Tam kapıyı açacak iken demir sinirli bir şekilde çıktı . Yüzüme dahi bakmıyordu . Beni umursamadan yürümeye başladı. Arkasından öylece bakakalmistim . Neydi şimdi bu , Neden bu kadar sinirlendi ki ? Bazen gerçekten demiri anlamıyorum . Bu kadar büyük bir tepki vermesi beni umursamamasi , görmezden gelmesi gerçekten kalbimi kırıyordu. Kendimi şu an tam anlamıyla bostan korkuluğu gibi hissediyordum . Tamam bir işlevim vardı ama kimse umursamiyordu beni . Demirin bu davranışları , sinirliyken üzgünken yanında beni istememesi bana artık seni sevmiyorum sadece oğlumun annesi olduğun için yanımdasın mesajları verdiğini düşündürüyordu. Çok sert bir şekilde kapı kapanma sesi geldiğinde bir ürperti hissettim. Gitmişti. Yine ve yine umursamadan gitmişti ..
Üzgünüm gerçekten üzgünüm...
Biliyorum aylardır yazmıyorum ve sizler benden bölüm bekliyorsunuz belkide bazılarımız haklı olarak çoktan umudu kesti 🙈.
Yazamıyorum bir türlü daha doğrusu hikayeye nasıl devam edeceğime karar veremiyorum . Bu bölümü aylar önce yazmıştım az önce kitabı baştan okudum belki karar vermem de yardımcı olur diye .. o sırada bu bölümü gördüm ve hiçbirşey yayınlamamaktan iyidir diyip yayinlamaya karar verdim . Umarim devaminida yazabilirim .
İYİ TATİLLER🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KADINI
Ficción General"Savaş ıı sey sen sabah için.." Sözümü tatmamlamama izin vermeden "Kızmiycam yagmur artik sana kizmiycam bisey degismiyor zaten ne sen beni seviyorsun ne de ben senden vazgecebiliorum ." Bunlari soylerken gözlerime bakiyordu bende onun gözlerine b...