Kahkaha seslerini duyunca gözlerimi zar zor açtım . Savaş beni belimden sarmis basim gogusundeydi . Kafami biraz kaldirip savaş'a baktim . Ee bu da uyuyor kim lan bu sabahin korunde gulme ihtiyaci duyan varlik .
Kafami cevirdigimde kapiya yaslanmis bizim uyanmamizi bekleyen ve siritan bir poyraz , yatagin tam karsisinda duran ve elindeki telefonla ne yaptigini anlamadigim yaz ve yaninda dikilmis telefona bakip kikirdayan bir mira beklemiyodum . Onlari gormem ve gozlerimin acilmasi bir oldu . Hemen dogruldum . Dogrulmamla savasta bir seyler homurdanip beni tekrar kendine cekti . "Savaş uyan " dedim ben bunu derken kizlar kahkahalara bogulmustu resmen poyrazsa pis pis siritiyordu . "Yagmur uyu iki dk " dedi zeki hayir anlamiyorum kahkahalari hic mi duymuyor ?
"Savaş kalksana cocuklar burda " dedim sesiz olmaya calisarak tabi savaş bunu duyunca hemen gozlerini acti ve dogruldu . "Ne isiniz var lan burada "dedi okuz kizlar hic durmadan kahkalarina devam ederken poyrazda beni sasirtip gulmeye basladi . Yanliz kizlar bir nefes alin ya sonra mezar tasina gulmekten olduler diye yazicaz. Sonunda savaşiin uyanmasi ve beni birakmasiyla bende dogruldum allahtan ustumde askili pijamam vardi . Yaz hala bizi videoya almaya devam ediyordu .
Kizlar gulmekten cevap veremeyince poyraz "hadi kizlar cikalim bunlarda giyinsin asagida bekliyoruz cabuk olun ." Dedi"Siktir gidin lan insan dügün günü sabahi boyle mi uyandirilir . " hemen yaz ordan atlayip " bence cok guzel oldu yegenlerime gosterebilecegim bir ani yakaladim ." Dedi savaş gülüp beni kendine cekti ve sarildi . Yanliz yaz hala cekmeye devam ediyor . Neyseki hepsi sonunda cikmisti .
Ben hemen duşa girdim . 15 dklik bir dustan sonra bornozumu giyip odaya girdim acele ettigim icin kiyafetlerimi yanima almamistim . Odaya girdigimde savaş yine uyuyordu. Yanina gidip yatagin kenarina oturdum . Yanagini optum
"Hadi savaş kalk daha çok işimiz var ."
Gozlerini yavaşça açtı. Ve beni belimden tutup yanina yatirdi . "Yaaa"diye tepki verdigimde bu yaa 'dan sonra bir konusma daha olacagini anlayip dudaklarini dudaklarima bastirdi. Uzun bir öpücükten sonra ayrilip dudagimin kenarini optu . "Ben duşa giricem sen giyin "dedi ayaga kalkip arkasini dondu sanki aklina bir sey gelmis gibi tekrar bana dondu . "Ama istersen tekrar birlikte duş alabiliriz benim icin sorun olmaz ." Diyince utançtan yanaklarimin kizardigini hissedebiliyorum . Gulmeye baslayinca emin oldum . Elime ilk gelen yastigi ona firlattim yastigi hemen tutu tabi ben olsam yastikla yere devrilirdim heralde . Yastigi tekrar bana atip banyoya dogru gitmeye devam etti .
..........♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡............
Boy aynasindan son kez kendime baktim . Makyajimin Cok abartili olmamasini istemistim . Gelinligim tabiki beyazdi . Omuzlarimdan hafif sarkan kalin askilar danteldendi . Balik gelinlik modeliydi. Danteller gogus kismindan ayak bileklerime kadar devam ediyordu ne cok uzun ne de cok kisa bir kuyrugu vardi. Duvak istememistim .
( yagmurun saci ve makyaji 👆)
(Hatirlatma olarak yagmurun gelinligi 👆)
(Hatirlatma olarak savasin giydikleri 👆)
Kapinin acilma sesiyle bakislarimi kapiya cevirdim . Savaş gelmişti . Çok yakisikli olmustu . O her zaman daginik olan saclari simdi duzeli bir bicimdeydi. Kravat degilde papyon takmisti . Bu konuda hemfikirdik ben de kravat takmasini istemezdim . Ben onu suzerken o da beni suzuyordu. Yanima gelip ellerimi ellerinin icine aldi.
"Cok guzel olmussun " diyip elimi öptü.
"Sende çok yakisikli olmussun " dedim .
Artik gitme vakti oldugunu müzigin sesinden anladim savaşin koluna girdim .
Disari ciktik ve masaya dogru ilerledik . Savaş sandelyemi cekip oturmama yardimci oldu ve ben oturunca kendisi de yerine oturdu .
Bir suru gelen vardi . Ama benim bir arkadasim ya da akrabam yoktu. Cagirmamistim . Cagiramamistim.
Herkez alkislamayi birakinca şahidlere baktim ama tanimiyodum . Nikah memuru tam baslayacakti ki bir sesle herkes sustu. Nasil ya bunlarin ciglik falan atmasi gerekmiyormuydu. Bakislarimi giriş yerine cevirdigimde en bir sürü siyah takim elbiseli adam iceri girdi bence 20 tane vardi . Herkes susmuş nolacagini izliyordu. En ondeki yaz , poyraz ve miraya baktigimda poyraz onlara birsey diordu . Kizlarda baslarini salliyordu . Oldugumuz mekana daha cok adam girmeye basladi . Hepsi davetlilerin oldugu sandalyelerin etrafina dagilmaya basladi . Noluyo lan burda . İceriye iki adam girdi . Biri onde digeri hemen arkasindaydi . Öndekini taniyamamistim uzakti. Ama arkasindakini tanimistim . O-o doruktu. Ne isi var burda . Ikisi bizim oldugumuz yere dogru gelme ye basladi .ikisi haric tum adamlarda silah vardi . Ondeki adam daha çok yaklasinca yuzude netlesmeye basladi . Karsimdaki kisiyi net gormemle gozlerim yuvalarindan cikacakmis gibi oldu . Bu nasil olabilir. Bakislarimi bu sefer hiç rahatini bozmamis olan savaşa çevirdim . Yuzunde piçimsi bir gülüş vardi. Bu durumdan oldukça zevk aliuor gibiydi . Bense saf saf etrafa bakiuordum ne oldugunu cozmeye calisiyordum . Bakislarimi tekrar önumuzdeki adama cevirdim . Gozleri öfkeyle bakiyordu. Daha fazla dayanamayip sandalyeyi arkaya dogru cekmeye calistim. Gelinligim yuzunden zorlaninca firlattim diyebilecegimiz bir sekilde ittim.herkes bana bakmaya basladi . O an agzimdan sadece 1 kelime döküldü . 1 kelime 3 harf...Merak edin biraz canisilar baklim tahminler nolucak .hepinizin bilecegine eminim . Siz onu degil noluyor onu merak edin .
Begenmeyi unutmayiniz...
Öpüldünüzzzzz 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KADINI
Ficção Geral"Savaş ıı sey sen sabah için.." Sözümü tatmamlamama izin vermeden "Kızmiycam yagmur artik sana kizmiycam bisey degismiyor zaten ne sen beni seviyorsun ne de ben senden vazgecebiliorum ." Bunlari soylerken gözlerime bakiyordu bende onun gözlerine b...