Гледна точка на Черната шапчица
Минах през вратата, която ме отведе в една най-обикновенна стая, но не чак толкова обикновенна...
Представете си квадратна стая по стените, на която има древни надписи, а в четирите ъгъла - четири огледала. На тавана , над един от ъглите имаше прозорец, през който влизаше лъч светлина отвън. Той се отразяваше в срещуположното огледало, а то го отразяваше в центъра на стаята, където стоеше една малка стъклена пирамида. Стените й бяха огледала, които водеха светлината до една от твърдите, стари, прашни стени на стаята. Пирамидата бе толкова крехка, или така ми се струваше. Приближих се до нея, за да я разгледам по-добре. След това се опитах да прочета надписите по прашните, твърди, скални блокове. Този път успях, като по чудо! Там се разказваше за един древен египетски празник наречен ,,Ден на Черното слънце". Когато хората за пръв път видяли затъмнението си помислили, че това е края на света. ,,Когато тъмните богове ще дойдат от дълбините на ада и със своите погребъни мъртъвци ще поробят човечеството и земята ще се превърне в дом на вечноизгубените души." - така се обясняваше в текста какво представлявал празника. Но това така и не станало, за това египтяните решили да празнуват всеки ден на слънчевото затъмнение като се радвали, че им бил даден втори шанс за живот.
Толкова успях да прочета, но след минута намерих един скрит надпис надраскан на ръка, може би от някой, който е бил тук преди и е търсил начин да излезе, но нещо е станало и е прекъснало писането му ... на най-важната част, разбира се. :(
,,Нищото е тайствена тъмна сила, която разрушава страната на фантазията, така нужна на младите египтяни , за да продължат да се развиват. Създава се от нещастието на онези, които са живели без надежда и мечти, единственият начин за унищожението му е..."
Незнам какво е станало, но много ме е яд на този недописъл египтянин!! Хаха, както и да е! Аз се върнах към пирамидата и съвсем леко я бутнах, без да искам и тя се завъртя, отпращайки светлината другаде из стаята. Хрумна ми идея. Завъртях пирамидата, така че лъчите да съвпаднат с четирите огледала.
Получи се! Другата врата се отвори и аз можех да продължа напред!
Следва продължение...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Riding Hood
MaceraВНИМАНИЕ: Тази книга е само чернова, която ще бъде преработена и разгърната из цяло в бъдеще!!! Историята на едно момиче жадно за мъст и справедливост. Момиче, което наричат Черната шапчица, но тя е далеч повече. Въпреки всички препятствия тя доказв...