2.4 Глава- От селото в града (3-та част)

67 7 3
                                    

Гледната точка на Черната шапчица:

   Вратата се отвори и аз продължих напред към следващата стая. Тя беше празна. Имаше само едно не много високо дърво с увиснали клони  посредата на стаята. То не беше обикновенно. Имам предвид, че не всеки ден виждаш дърво около 1.90 м. , пораснало без почти никаква светлина и вода, посредата на празна, прашасала стая. И то какво дърво! Имаше само около 10 увиснали клона, никаква корона, на които нямаше нормални листа, а по едно гигантско листо на всеки клон. Приличаше на върба, но съм сигурна, че не беше.

   И така, приближих се до него и забелязах, че на огромните си листа има нарисувани, с червена боя, кръгове като на мишени. Като се приближих видях, и че зад него има кратък надпис на стената. Той беше нещо като указание. Успях да го разчета и той гласеше:

,,Задачата ти тук, млади пътешественико е да уцелиш всички мишени само с един изстрел. Използвай лъка и стрелата, които са ти дадени. Късмет!"

      Е, добре де, последното беше от мен , но както и да е. След като го прочетох, грабнах лъка и стрелата и се върнах в началото на стаята, за да ги оставя на отбелязаното с x място.

     Мислех си: ,, Е, добре де, кой идиот не би се справил с това лесно предизвикателство. Е, може би един нормален човек не би се сетил как да уцели всички мишени само с един изстрел, но..... славабогу аз знам как и мога отлично да стрелям с лък."

     След това откъснах една от лияните,клоните на дървото, която нямаше листо и я звързах около всички други, които имаха листа. Мишените се събраха в една и с един, единствен изстрел от мястото, стрелата прониза всички листа точно в центъра.

    Успях да премина и тази стая и се надявах да няма още много, също както и Питър да не ме е изпреварил, за преминаване.

    Вратата се отвори към следващото помещение и аз прибрах лъка и продължих към него.

Следва продължение...

Black Riding HoodWhere stories live. Discover now