Гледна точка на Питър
Не изчаках Серииз да се доизкаже и веднага се втурнах към последната от вратите пред нас. Не ми се слушаше поредното доказателство, че тя е по-умна от мен. Очаквах тя да тръгне след мен, за да ми се сопне и да ме накара да следваме някакъв план, но аз просто избрах по забавната версия-състезание кой ще излезе пръв. А и без това вратата се затвори веднага след мен. Бях сигурен, че аз ще спечеля, но това продължи по-дълго от очакваното...
И така, влизам и очаквам нещо или някой да ме нападне, а какво стана? Нищо. Буквално нищо. Стаята беше празна. По стената имаше някакви рисунки на хора и надписи до тях. Прочетох надписа с най-голям шрифт до другата врата или поне доколкото можах. Не бях прочел много книги, както Серииз правеше почти всеки ден. Тя сядаше зад едно голямо дърво в гората и се наслаждаваше на книгата си с часове. А аз много обичах да отивам и да съботирам спокойното й четене. Тя всъщност изглеждаше... много очарователна на слънчевата светлина. Ей така, просто си седеше, сама насред гората, наклонила глава над книгата си, а слънчевите лъчи галеха красивото й лице и нежно подчертаваха сините й очи.
Ох, ама се отнесох! Както и да е. Прочетох следното:
,,Първо ще разгадаеш тази загадка, за да откриеш правилната разлика между тези могъщи богове. Едно време народът ни бе под тяхна власт...
... и всеоще е..."
Прочетох загадката в страни:
,,На стената виждаш пет древни бога,
всеки от тях има различно име,
всеки от тях е бог на различно нещо,
всеки от тях има различно оръжие
и всеки от тях има различен символ,
с който започва името му.
–Твоята задача е да разбереш какъв е символът на петия и третия бог."
Е, явно се очертаваше дълъг ден... :(
Започнах да оглеждам всеки от боговете и да си записвам с една клечка на пода, където имаше повече пясък, какво има всеки. Над самите рисунки бяха имената, но бяха разбъркани. Всяка буква беше написана на отделно блокче и образуваше име, но то не отговаряше на човека под него. Е имаше логика, така че започнах да записвам.
Оръжия:
1.ножове
2.копие
3.лък и стрели
4.скиптър
5. специални саби, които приличат на косите, с които се събира житото от полята
Владетел на:
1.лова
2.плодородието
3.войната
4.сушата
5.слънцето
Бързо си превех думите от ,,владетел на:" на техния език с яруглифи и се получиха имената, понеже повечето бяха свързани със силите им. Успях да подредя имената правилно и щом поставих и последния надпис на мястото му, вратата се отвори и продължих напред. Много се зарадвах и се надявах следващото изпитание да е по вълнуващо от това.
Следва продължение...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Riding Hood
MaceraВНИМАНИЕ: Тази книга е само чернова, която ще бъде преработена и разгърната из цяло в бъдеще!!! Историята на едно момиче жадно за мъст и справедливост. Момиче, което наричат Черната шапчица, но тя е далеч повече. Въпреки всички препятствия тя доказв...