O zi obișnuită...

2.9K 75 21
                                    

Mă trezesc datorită alarmei. O opresc și mă pun în fund pe marginea patului. Mă întind și mă frec la ochi , după care merg la baie. Îmi fac rutina zilnică și mă îmbrac.

Merg la bucătărie și ca de obicei mama este la muncă , la fel și tata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Merg la bucătărie și ca de obicei mama este la muncă , la fel și tata. Super! Sunt singură...

Îmi iau un măr , ghiozdanul și ies din casă. Închid ușa și o aștept pe verișoara mea. Mereu mergem împreună dimineața la școală. O cheamă Elizabeth , eu îi spun Liz și este mai mare decât mine cu 2 ani. Ea are 18 iar eu 16.

Am uitat să mă prezint , deci eu mă numesc Nicole Taylor și am 16 ani. Locuiesc în New York și cea mai bună prietenă a mea este Sofia , are aceeași vârstă ca și a mea și suntem la aceeași școală doar că în clase diferite.

Apare în sfârșit și Liz.

Liz: Neața!

Nicole: Neața! Nu ți-a sunat alarma sau?

Liz: Ba da.

Nicole: Data viitoare te las aici!

Liz: Gata nu mai dramatiza atât.

Nicole: Minionule!

Îi spun așa deoarece este mai mică la înălțime decât mine.

L: Iustin! *e porecla mea deoarece sunt belieber și îl iubesc pe Justin*

N: Liz!

L: Ce?

N: Știi că nu îmi place când îmi spui așa!

L: Hmm. *râde* asta este.

N: Fmm * îi dau un pumn mic în mână*

L:Au! Nicole!

N: Am o mare satisfacție atunci când te lovesc.

L: Bine. Gata.

Ne certăm așa , dar ne iubim mult. De când mă știu mergem împreună la școală. Asta a devenit o tradiție.

Ajungem la școală și intrăm în clădire.

L: Eu merg în clasă. Ne vedem Nicole!* mă îmbrățișează*

N: Ok. Pa!

Merg spre dulap , îmi pun cărțile și mi le iau pe cele pe care mi le trebuie. Înainte să merg în clasă , merg să o văd pe Sofi.

O văd pe hol și fug spre ea.

N: Bau!

Aceasta țipă și eu îi pun mâna pe gură.

N: Ești nebună!? Te aude toată școala!

Sofia: Tu m-ai speriat!

Se sperie foarte repede și atunci când o face țipă de o aude o stradă întreagă.

My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum