N: Bine. Hai la mine.
J: Mersi.
Mergem spre casa mea în liniște eu întrebându- mă de ce m-a ales pe mine ca să îi explic la mate.
Eh , ma crede deșteaptă.
Ajungem acasă și deschid ușa. Intrăm înăuntru și mergem în camera mea. Își scoate cărțile și eu pe ale mele.N: Bine. Deci * îi explic de la început și el mă privește în continuare *Ce tot faci?!
J: Ascult explicațiile tale.
N: Nu mi se pare că faci asta. Poți să fii atent la ce spun și să nu te mai holbi?! Dacă ai venit aici să te holbi la mine atunci ești invitat ca să pleci de aici la Dayana. Sunt sigură că ea nu o să te lase doar să te holbi la ea.( adica poate sa faca si ***)
J: Nu m-am holbat la tine. Încercam să fiu atent la explicațiile tale.
N: Bine. Dar dacă încă o dată nu ești atent , poți să pleci.
J: Bine.
Am continuat să îi explic și în sfârșit era atent.
****
N: Și așa se face p (x).
J: Mersi.
N: Nu ai de ce.
Îmi strâng caietele și cărțile și le pun la locul lor. El și le pune în ghiozdan.
J: Mă conduci?
N: Da , sigur.
Mergem și el era în fața mea. Închide uşa camerei mele și mă lipește de perete.
N: Ce crezi că faci?
J: Ce trebuia de mult.
După ce spune asta , își presează buzele de ale mele. Nu îi răspund, fiind uimită de gestul lui. Acesta îmi strânge fundul și asta m-a făcut să îmi deachid gura , fiind un beneficiu pentru el deoarece putea să își introducă limba în gura mea.
Îl împing de pe mine.
N: Ce crezi că faci? ! Te-ai lovit cumva la cap sau?
J: Nu îmi spune că nu ți-a plăcut pentru că nu te cred.*rânjește *
N: Nu mi-a plăcut! Ieși din casa mea în momentul ăsta!
L-am împins afară și m-am lăsat cu spatele pe ușă, alunecând pe aceasta.
Îmi ling buzele și îmi pun degetul pe ele. De ce a făcut asta? Zâmbesc involuntar. Stai! De ce zâmbesc? Pentru că ți se pare că asta a fost drăguț. Ba nu a fost. Mincinoas-o. Bine bine , poate puțin , dar nu a însemnat nimic. Aham. Și eu sunt Justin Bieber. Nu ești. Tu ești eu. EXACT!Încetând să mă cert cu conștiința mea , deoarece devenea ciudat , mă ridic și merg în camera mea. Iau mobilul meu și o apelez pe Sofi.
S: Alo?
N: Josh m-a sărutat.
S: Hmm?
Era adormită , probabil am trezit-o.
N: Josh m-a sărutat!
S: Te-a sărutat? * a întrebat de parcă ceea ce s-a întâmplat era perfect normal*
N: Da! Femeie , ce nu înțelegi?! M-A S-Ă-R-U-T-A-T!!
S: Și? Eu ți-am spus că te place.
N: Nu mă place?!
S: Atunci de ce dracu te-ar fi sărutat?! De flori verzi?!
N: Pentru a profita de mine!
S: Nu este adevărat! Ești aşa o proastă!
N: Și tu o analfabetă!
S: Egoistă!
N: Nesimțită!
S: Handi!
N: Zăpăcită!
S: Antisocială!
N:Obsedată de seriale!
S: Obsedată de Justin Bieber!
Mda... se pare că vedeți cum ne certăm noi. Este o ceartă normală între noi. So , don't worry. :)
După 10 minute
N: Egocentristă!* spun aproape adormind*
S: Enervant-o!*fiind și ea la fel de obosită*
N: Sălbatico.
S: Guralivo!
N: Perverso!
S: Vaco!
N: Girafo!
S: Slăbănoagă!
N: Nebuno!
S: Proasto!
N: Needucato!
După 30 minute
S: Drogato...
N: Alcoholico!
S: Gata , m-am plictisit.
N: Și eu...
S: Unde rămăsesem?
N: Am uitat.
S: Oki.
N: Vb mai târziu! Pa!
S: Paaa! Pwpy!
Închid mobilul și adorm instantaneu.
***
Deschid ochii și mă uit la ceas. Era 08:00 p.m. Mă dau jos din pat și merg jos. Acolo îi găsesc pe mama și pe tata.
M: Uite că s-a trezit , scumpa mea. * zâmbește și mă pupă pe frunte*
N: Mmmmm.
PESTE 3 LUNI
Au trecut 3 luni din viața mea. Am devenit prietenă bună cu Josh și vorbesc foarte mult cu Bruce. Bineînțeles că curva a devenit geloasă că vorbesc cu cei populari. Dar suntem doar prieteni buni. Bineinteles că am mai pus cateva videoclipuri cu piese scrise de mine pe youtube , cum ar fi: Hands to myself , Same old love , The heart wants what it wants , Kill 'em with kindness , Come & get it și cam atât.
Acestea au strâns fiecare până acum aproximativ 3k vizualizări. Mă bucură acest fapt. Mă bucur că lumea mă apreciază. Bine , nu pe mine ci pe o persoană străină cu același nume dar străină. Nu înțeleg cum de nu și-au dat seama până acum.
În fine. Stau în pat și mă uit pe Twitter când primesc un e-mail. Hmm , să vedem de la cine este.
Intru în căsuța unde îmi apar e-mail-urile și îl deschid pe cel primit recent.
Îl citesc în întregime și nu știu dacă asta este un vis sau o persoană care își bate joc de mine.~~~~~~~~~~~~♡♡~~~~~~~~~~~
Heyyy! Sper să vă placă capitolul ! Vă pup și vă iubesc!BELIEBER FOREVER!😘❤ WE LOVE J.B #N
CITEȘTI
My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)
FanfictionO fată. .. Un idol... Un vis... O viață complicată... Ce se va întâmpla când acestea se vor îmbina? Va ieși o tragedie? Un lucru bun? Aflați dacă citiți ♡ JUSTIN BIEBER FANFICTION♡☆