Apărătorul

1.2K 49 7
                                    

NEEDITAT


Merg sus mă schimb și îmi încep temele.

***
DIMINEAȚA

Mă trezesc și ..... fac chestiile pe care le fac de obicei dimineața. Merg jos și mama mi-a pregătit cerealele.

M:Neața!

N: Neața!

Mănânc cerealele și merg după geantă. O aduc jos și mă încalț. O pup pe mama și ies din casă și o văd pe Liz că iese din casă. Uau sincronizare.

L: Bună!

N: Hei!

L: Cum ești?

N: Bine. Tu?

L: Bine. Ai auzit bârfa de Dayana?

N: Da , ieri.

L: Deci nu pot să cred. * râde*

N: Eu da. Mereu am știut că e o curvă , acum am și dovezi.

Aceasta râde și eu împreună cu ea. Ajungem la școală și ca de obicei , fiecare merge în drumul său. Merg la dulap și îmi las geanta luând doar cărțile de care am nevoie.

Holurile se golesc , elevii mergând la clasele lor. Merg și eu în clasă și îi Salut pe cei din clasă. Mă pun lângă Amber și începem să vorbim până ce vine profesoara de biologie.

Intră profesoara și pune pe cineva să spună lecția , evident pe notă.

În timp ce un coleg spune lecția mă uitam la profesoara care era lângă Josh , în spate , și îl asculta pe acel coleg.

Josh se uită la mine și eu din greșeală mă uit la el. Începem să zâmbim amândoi și eu îmi întorc capul .

A: Ce e? De ce zâmbești?

N: Hmm? Poftim?

A: De ce zâmbești?

N: Nimic.

Aceasta nu mai spune nimic și stă plictisită. De ce mi-a zâmbit? Vrea doar să își bată joc de mine. Sunt sigură.

Se termină ora și eu ies din clasă. Merg la dulap și îmi pun cărțile. O văd pe Sofi că vine la mine.

S: Bunăăă!

N: Hey.

S: Ce este?

N: Eu și cu Josh ne-am uitat deodată unul la celalalt și am zâmbit amândoi. * spun tristă*

S: Și de ce ești tristă? Te place.

N: Nu! Nu mă place. Vrea doar să își bată joc de mine.

S: Nu prea cred.

N: Eu da.

S: Nu e așa. Poate că începe să te simpatizeze.

N: El? Josh Smith? Să mă simpatizeze pe mine? Pe mine , Nicole Taylor?

S: Da , el , Josh Smith , pe tine Nicole Taylor.

N: Delirezi. În fine. Eu merg în clasă. Ne vedem.

S:Bine. Pa!

Îmi iau echipamentul sportiv și merg cu Amber la sala de sport. Aveam educație fizică.
Intru în vestiar și mă schimb. Se schimbă și Amber și intrăm în sala de sport. Acolo era Josh cu o pereche de pantaloni scurți și un maiou. Era atât de sexy , iar parul și l-a prins într-o codiță mică( știți cum își prind acum băieții părul în codițe). Mă vede că intru și se uită ma mine. Dayana merge la el și aud ce vorbesc cei doi.

My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum