Se ridică și se pune pe spatele meu * cu partea corpului de la abdomen în sus*. Mă întorc și fața ei ajunge să fie la 2 centimetri depărtare de a mea.
Ne uităm unul în ochii celuilalt și stam așa câteva minute. Nu mai suportam , tentația de a-i simți buzele era prea mare.
J: Nicole?
N: Hm?
Nu vroiam să stric prietenia dintre noi , dar o vroiam atât de mult doar pentru mine. Nici un idiot să nu o atingă sau să o sărute. Să pot să îi simt dulceața buzelor când vreau, să pot să îi spun cât de mult o iubesc și ea să îmi spună același lucru...
J: Ăm... ar trebui să plec acum.
N: Oh.. da. * Își pune părul după ureche*
Mă ridic și se ridică și ea. Mă conduce până la ușa de la intrare și ne oprim , stând față în față.
J: Să ai grijă de tine.
N: Și tu.
J: Dacă este vreo problemă , mă suni indiferent de oră.
N: Bine.
O pup pe frunte și o îmbrățișez. Ne despărțim din îmbrățișare și merg la mașină. Pornesc mașina și mă uit la Nicole și ea se uita la mine. Îi fac cu mâna și plec.
Nu știu ce pana mea se întâmplă cu mine! Merg spre casa lui Alfredo ( cel mai bun prieten al meu).
Ajung în fața casei lui și opresc mașina. Mă dau jos din ea și merg înăuntru. El era în living uitându-se la televizor... singur?
J: Salut , frate!
A: Hei , omule.
J: Cum de ești singur? Unde Îți este compania? * râd*
A: Nu mai este.
J: Ok. Frate , trebuie să vorbesc cu tine despre ceva.
A: Spune.
J: O știi pe Nicole.
A: Normal.
J: Nu știu ce e cu mine , dar cred că încep să o plac destul de mult.
A: Poi e și normal , nu? Adică e iubita ta.
J: Nu e!
A: Cum dracu nu e?! Toată lumea știe că este iubita ta.
J: Suntem împreună de fațadă. Înțelegi?!
A: Scooter?
J: Da.
A: Deci de aia spuneai că crezi că o placi. Ok. Continuă.
J: Și în realitate suntem frate-soră.
A: E sora ta?!
J: Nu!
A: Ce dracu omule? Tocmai ai spus ca sunteți frate-soră!
J: Poți să taci din gură în timp ce eu vorbesc?!
A: În regulă.
J:. Deci noi nu suntem frați , ea este Belieber. Și ea și-a dorit mereu un frate mai mare. Și a spus că atunci când mă va întâlni , nu va vrea să fie iubita mea ci sora mea , adică să mă comport cu ea ca un frate mai mare.
A: Aaaa. Ok. Așa , și care e problema?
J: Problema e că eu încep să o plac. Este atât de sexy și nici măcar nu se străduiește. Este bună la suflet , este PERFECTĂ. Ştiu că ea nu mă place deoarece mi-a spus asta , dar când o îmbrățișez sau o pup pe frunte sau stăm într-o poziție cam perversă sau când îi simt buzele peste ale mele , MĂ ÎNNEBUNEŞTE!
CITEȘTI
My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)
FanfictionO fată. .. Un idol... Un vis... O viață complicată... Ce se va întâmpla când acestea se vor îmbina? Va ieși o tragedie? Un lucru bun? Aflați dacă citiți ♡ JUSTIN BIEBER FANFICTION♡☆