Ideea

1.7K 57 14
                                    

După ce am luat cina , am mers sus , m-am îmbrăcat în pijamale și am adormit ascultând melodia lui Justin "Purpose".

****

Mă trezesc cu zâmbetul pe buze deoarece am visat cu Justin. Era atât de perfect. Știu că toate fanele vor să fie iubitele lui Justin , dar eu cum sunt mai ciudată , nu vreau asta. Eu vreau doar să se comporte ca un frate mai mare , să fim cei mai buni prieteni. Nu am frați și mereu mi-am dorit un frate mai mare.

Îmi iau papuceii în picioare și cobor jos la bucătărie. Sunt uimită când o văd pe mama acasă.

N: Mamă? Ce faci acasă?

M: Azi nu lcrez scumpo. Defapt nu lucrez în nici un weekend.

N: Aa bine. Neața mamiiii!

M: Neața * râde* uite micul-dejun.

N: Tata a plecat?

M: Da.

N: Mamiiiii..... * clipesc des din gene și fac o față inocentă*

M: Ce mai vrei acum?

N: Știi , este posibil ca vara viitoare să vină Justin în New York și mă întrebam dacă ai putea să .... să îmi dai bani ca să îmi cumpăr un bilet????

M: De câte ori să îți spun că nu?! Nu suntem multimiliardari ca să cheltuiești bani pe prostii. Poți să îl vezi pe Bieber ăla și pe telefon fără să dai bani.

După cum vedeți , mama e cam zgârcită.

N: Dar mamă!!! E altceva când îl vezi în realitate! Te rogggg!

M: Nu. S-a terminat discuția.

N: Mamă!!! * mă plang eu*

M: Nicole gata! Ori termini ori ești pedepsită!

N: Bine!

Pun lingura în farfurie , mai mult o trântesc , și merg cu pași apăsați în camera mea.

Vreau să îl văd măcar o dată în viața mea! După aceea o să pot muri liniștită cu gândul că mi-am văzut idolul.

La tv este melodia " Let me love you" de la Justin. Încep să cânt și în timpul ăsta mă joc cu telefonul.

N: I used to believe!!! Ooooooo never let you go never let me down......... don't you give up nananna i won't give up nanannaa let me love youu let me love youuu!

N: Justin bff-ul meuuuuuu.!!!

X: Alo? Nicole?! Răspunde! Nicole!!!

Mă uit peste tot și observ că era Sofi. Probabil i-am răspuns din greșeală.

CONVORBIRE TELEFONICĂ CU SOFIA

N: Da?

S: În sfârșit! Ce ai cântat?

N: Poftim? Ai auzit?

S: Normal. Deci?

N: Nu trebuia să auzi...

S: De ce nu? Ai o voce minunată. Chiar perfectă. Ai putea fi cântăreață chiar.

N: Nu prea cred. Am o voce oribilă.

S: Nu e așa dar în fine. Am vrut să văd ce faci. Vorbim mai târziu , pwpy!!

N: Paa.

Închid telefonul și îl pun pe noptieră. Am voce? Eu să am voce? Nu prea cred. Cred că este doar un mod pentru a afla asta.

My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum