Hotelul

637 23 2
                                    

A fost atât de romantic și drăguț. A fost perfect.

Și când Justin a terminat concertul din India am făcut o poză cu Alfredo

Și când Justin a terminat concertul din India am făcut o poză cu Alfredo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

o.

Acum suntem la Justin acasă și ne uităm la un film.

N: S-a terminat popcornul. Mergi să mai faci te rog??

J: Da. * ia bolul și iese din cameră*

Mă uit în continuare la film și la un moment dat îi sună telefonul lui Justin. Îl suna " Greg". Cine e Greg?

Glisez ecranul și răspund.

G: Am aranjat cu hotelul Casa del mar * o voce de femeie vorbește*. Mâine seară ne întâlnim. Vezi ce faci cu Nicole să nu ne deranjeze. La 10 p.m. Nu întârzia.

Înghit în sec și închid apelul. Lacrimile vor să iasă dar nu le dau voie. Nu și acum. Inima îmi bate de 100 de ori mai repede , respirația mi s-a accelerat și mă gândesc la metode de tortură pentru curva aia și pentru ăsta.

Cum a putut să facă asta din nou?! Cum!? Îl urăsc așa mult.

Vine înapoi cu popcornul. Deci mâine seară. În regulă. Se pare că va fi o întâlnire în 3.

J: Gata popcornull! * zâmbește*

N: Pune-l aici. Nu pot să mă uit la film fără popcorn. * zâmbesc fals*

Acesta se pune lângă mine și mă strânge la pieptul lui. Nu se simte nici măcar puțin vinovat?! Nu înțeleg cum poate să facă asta și să fie atât de liniștit. Nu are conștiință?!

Ne uităm în continuare la film , defapt el se uită eu mă gândesc la ce scandal va fi mâine seară la 10.

***

Este 3 a.m. și Justin a adormit. Eu încă nu. Nesimțitul.

J: Baby?

Îmi dau ochii peste cap. Oricum nu mă vede , este întuneric.

N: Da?

J: De ce nu dormi?

N: Nu pot. Tu culcă-te. O să adorm și eu imediat , ok?

J: În regulă. Noapte bună!

N: La fel.

Se culcă înapoi și eu cobor încet la bucătărie. Mă pun pe un scaun și las lacrimile să curgă încet. Nu pot să mă abțin. Doare să aflu că mă înșeală din nou. A treia oară. Mă duc în altă cameră și caut în sertar niște pastile. Pastilele sunt pentru a mă calma.

Merg din nou în bucătarie și îmi pun un pahar cu apă. Beau pastilele și îmi sprijin capul de mâini. După câteva minute m-am mai calmat și merg înapoi în cameră.

My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum