Sunt însărcinată??

1.3K 47 25
                                    

N: Nu știu. Stai să ți-l aranjez.

Îi aranjez părul și după aceea pleacă din nou la studio.
Eu merg la baie și îmi pornesc dușul. Las cearșaful și intru sub duș. Este foarte relaxant.

Îmi termin dușul și îmi iau halatul de baie pe mine. Merg în cameră și îmi caut feonul pentru a-mi usca părul.

Îl găsesc și încep să mi-l usc. După ce mi-l usc , îl împletesc în două codițe :)) și merg să îmi caut haine.
Îmi găsesc niște haine pentru a ieși în oraș.

Ies afară și șoferul a pregătit mașina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies afară și șoferul a pregătit mașina. Îmi deschide ușa și intru înăuntru. Aici erau și Luke și bodyguarzii. Șoferul merge pe partea șoferului și pornește mașina.

Șofer: Unde mergem , domnișoară Taylor?

N: Prima dată mergem la părinții mei.

Șofer: În regulă.

Îmi este dor de mama și de tata. Sper să îi găsesc acasă. Dacă vă întrebați de ce nu se bagă părinții mei în chestiunile acestea cu muzica , răspunsul este pentru că ei au spus că nu se pricep la asta și mai bine îl lasă pe Scooter să rezolve tot ce este de rezolvat. Au o imensă încredere în Scooter.

Ajungem în fața casei și oprește.

N: Haideți și voi înăuntru. Mama se va bucura când vă va vedea.

Luke: Nu venim. Trebuie să sunăm câteva persoane și avem ceva de rezolvat la telefon.

N: Poți să rezolvi și mai târziu.

L: Nu pot. Du-te tu. Noi mergem data viitoare.

N: Bine. Dar data viitoare intrați fără scuze. * Mă uit și la Lary( bodyguard)

La: În regulă.

Șoferul vine și îmi dechide ușa mașinii și ies. Merg spre intrare și sun la ușă. Stau câteva minute și mama deschide ușa.

M: Scumpo ce bine că te văd. Haide înăuntru.

N: Bună , mamă!* intru înăuntru*

M: Ce faci? Cum ești?

N: Sunt bine. Am venit să văd ce faceți voi. Ești bine? Tata cum este?

M: Suntem bine , scumpo. Dar ce aranjată ești. * zâmbește și mă admiră*

N: Mersi. Am zis să ies în oraș deoarece mă plictiseam acasă și mâine o să merg la studio.

My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum