J: Prima dată când aud așa ceva. * zâmbește*. Eu sunt de acord cu Scooter.Sc: Haide Nicole. Nu trebuie să fiți în realitate împreună , doar în fața camerelor și pe stradă să vă comportați ca și cum ați fi un cuplu fericit.
N: Bine.
Sc: Bine. Asta o să te ajute atât pe tine cât și pe Justin în carieră. Justin tu trebuie să continui piesa aceea și tu Nicole , am altă treabă cu tine. O să mergeți împreună acasă. Justin o să te ducă acasă.
Justin se uită la mine și zâmbește.
N: De ce copilul ăsta trebuie să fie atât de perfect?J: Nu sunt perfect.
N: Poftim? De unde știi că asta gândeam?
J: Pentru că ai spus-o cu voce tare.
N: Ouu. Scuze.
J: Nu e nici o problemă. Ne vedem mai târziu. * zâmbește*
Ahh , mor pe dinăuntru , credeți-mă!
N: Sigur.
Iese din birou și eu aștept ca Scooter să îmi spună ce treabă avem.
***
A trebuit să începem o piesă nouă și să facem conturile oficiale pe rețele de socializare. Acum , stau lângă Justin și aștept să termine.J:Na nanana na...
Îmi scot telefonul și îmi fac niște selfie-uri deoarece mă plictiseam. Când dintr-o dată apare și Justin în poză.
N: Nu compuneai?
J: Nu mai am inspirație. Continui mâine.
N: În regulă. Mergem?
J: Da. Dar înainte * Își scoate iphone-ul din buzunar* vreau să facem o poză.
N: Bine * zâmbesc*
Mă pun lângă el și acesta face selfie. Să fiu sinceră nu ne stă chiar atât de rău.
Ieșim din clădire și el mă ia de mână. Mă uit la mâinile noastre și acesta observă.
J: Trebuie să pară că suntem împreună , nu?
N: Aa da.. da.
Ajungem la mașina lui și îmi deschide portiera. Intru înăuntru și o închide la loc urmând să meargă pe partea lui. Intră și el și pornește mașina ieșind din parcare.
J: Nicole... * îl întrerup*
N: Știu că nu sunt normală deoarece nu vreau să fiu iubita ta , deoarece orice fată ar accepta fără ezitare... dar eu mi-am dorit mereu un frate și te consider fratele meu chiar dacă nu ești. Ciudat , știu. Dar așa sunt eu. Mai ciudățică.
J: Nu ești ciudată. Nu am mai întâlnit belieberi care să vrea să le fiu frate sau ceva de genul. Ești specială , apreciez asta la tine. Ești diferită. Am observat de la început ceva diferit la tine.
Nu mai aveam cuvinte. Era atât de drăguț. Și uite cum îmi întrerupe gândurile.
J: Dacă mă consideri fratele tău , * zâmbește* atunci ar trebui să te apăr de fiecare fraier care se dă la tine?
N: Cam așa ceva. * râd*
J: Pentru binele lor ar trebui să stea departe de tine.
N: Asta chiar o cred. * stau puțin și mă gândesc * nu pot să cred. ....
J: Ce?
N: Toată viața mea mi-am dorit să te întâlnesc și mereu priveam posterele cu tine din camera mea , nu mă judeca, și acum când ești la câțiva centimetri de mine nu înnebunesc și vorbesc normal cu tine.
CITEȘTI
My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)
FanfictionO fată. .. Un idol... Un vis... O viață complicată... Ce se va întâmpla când acestea se vor îmbina? Va ieși o tragedie? Un lucru bun? Aflați dacă citiți ♡ JUSTIN BIEBER FANFICTION♡☆