Jason...

973 48 5
                                    

Mama iese din cameră și mă pregătesc pentru școală.

***

Sunt gata și cobor jos. Îmi iau un măr și ies din casă unde mă așteaptă .... Justin?!
Stătea sprijinit de mașină și se uita la mine.

N: Ăm... Bună dimineața! Ce faci aici?

J: Scooter a spus că azi trebuie să merg la școala ta și să te duc și pe tine în dimineața asta.

N: Păi eu merg în fiecare dimineață la școală cu Liz. Trebuie să vină imediat.

J: Cine e Liz?

N: Verișoara și în același timp vecina mea.

J: Vine și ea cu noi. Scooter mă va omorî dacă află că ai mers singură.

N: Dacă și ea vrea , ok.

Stăm amândoi în liniște și o așteptăm pe Liz. Îmi încrucișez mâinile la piept și mă uit la pantofii mei.

Nu mai suport așteptarea și o sun. După ce o sun de 2 ori răspunde.

L: alo? * somnoroasă*

N: Unde naiba ești?! Te aștept aici de 10 minute!? * știu că  exagerez dar vreau să se simtă vinovată. Îmi place să îi "toc nervii"*

L: Ți-am trimis mesaj aseară că azi nu merg la școală!

Iau telefonul de la ureche și văd mesajul.

N: Aaaa. Ok. Scuze , dormi în continuare. Pa!

L: După ce urli aici ca nebuna mai dormi. Bine pa!

Închid apelul și îl pun în buzunar.

N: Nu vine azi la școală.

J: Ok. Hai să mergem.

Merge pe partea lui și nici măcar nu îmi deschide ușa de la mașină cum făcea înainte. Ok. Pornește spre școală și nimeni nu spune nimic. Urăsc nepăsarea asta.

N: Ce este?

J: Despre ce vorbești?

N: Mă ignori pe cât posibil. Nu te porți cu mine cum te purtai înainte. Nu mă mai îmbrățișezi , nu îmi spui să am grijă de mine , mai pe scurt te-ai schimbat peste noapte. Ce se întâmplă? Te-am supărat cu ceva? Am spus ceva greșit? Pentru că dacă * oprește într-o parcare* am făcut ceva să*se uită la mine* știi că îmi ....

J: Nu ai făcut nimic greșit. Nu ai spus nimic ce m-ar supăra. Nu m-am schimbat. Sunt doar eu.

N: Deci înainte nu erai tu?

J: Putem să nu mai vorbim despre asta?

N: Nu , nu putem. Vreau să știu de ce ți-ai schimbat spontan comportamentul față de mine.

J: Doar ..... schimbă subiectul.

Iese din acea parcare și continuă să conducă spre școală.

N: Ai scăpat de data asta deoarece am ajuns la școală , dar data viitoare nu scapi! * spun cu puțin amuzament*

Zâmbește oprește mașina. Vin la mașina noastră niște tipi bine făcuți.

N: Cine sunt ei?

J: Bodyguarzi. Sunt o mulțime de oameni aici. Nu vreau să * face o pauză* sară pe noi. Uneori fanii sunt cam nebuni dar tot îi iubesc.

N: Bine.

J: Nu uita. Suntem un cuplu , ok?

N: Ok.

My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum