Primul Videoclip

1.6K 48 26
                                    

Viața mea e un coșmar care nu vrea să se sfârșească!

***

Se termină filmul și închid televizorul. Îmi iau telefonul și îi scriu lui Liz.

N- Hey Liz!

L- Hey.

N- Ce faci?

L- Stau și mă uit la tv. Tu?

N- Acum s-a terminat filmul la care m-am uitat și mă plictisesc.

L- Hai la mine.

N- Hai tu.

L- Mai bine vii tu.

N: Te roooooooooggg...

L- Bine. Sunt acolo în 5 minute.

N- ok. Te iub!

Pun telefonul pe noptieră și o anunț pe mama că vine Liz la noi. Mă duc înapoi în camera mea și îmi iau jurnalul până apare Liz.

Iau un pix și încep să desenez literele care îmi descriu viața în totalitate.

" Draga eu ,

Nu știu ce să mai fac cu viața mea. E atât de complicată și amară. Toată lumea mă urăște , nimeni nu îmi susține deciziile , nici măcar părinții mei. Crezi că în viață , poate apărea cineva sau ceva care să îți schimbe modul de a trăi , din senin? Mda , nici eu nu cred. Astea se numesc miracole de care eu nu am avut parte niciodată. Știu că sunt o persoană nesociabilă , urâtă și tocilară , asta îmi spun toți cei populari și își bat joc de mine. Nu mai vreau să fiu bătaia de joc a nimănui. Dar pot să schimb ceva? Nu prea. Sunt slabă , foarte slabă și când o să încerc să i-o întorc cuiva o să ajung la cabinetul medical. Unii oameni spun că viața e roz. Total greșit! Viața nu e deloc roz! Este neagră , plină de oameni răi care ar face orice doar să scoată o bârfă și să râdă de tine. O lume întunecată în care trebuie să lupți ca să nu fi " mâncat de viu" , pentru că dacă ești slab , hrana celor puternici este asigurată. Ei se hrănesc cu răutate. Mie nu mi-a plăcut vreodată să bârfesc sau să îmi bat joc de cineva , doar dacă și-a bătut și acel cineva joc de mine și i s-a întors " favoarea" pentru că o merită. Mai pe scurt , tot ce am învățat până acum este că dacă nu lupți , nu câștigi"

Intră în camera mea Liz și închid jurnalul. Îl duc la locul lui și mă pun pe pat lângă Liz.

L: Ce faci?

N: Mor încet , foarte încet...

L: Mâine e Luni?

N:Nu ! E duminică. Pe ce lume trăiești?!

L: Pe asta. Nu țin socoteala zilelor săptămânii.

N: Mă întreb așa... așa din curiozitate , îți duci cărțile potrivite în fiecare zi la școală?

L: Aham.

N: Și uite și miracolele.

L: Hai că nu sunt atât de rea , măi!

N: Nup. Hai să ascultăm muzicăăăăăă

L: Bine.

Iau laptop-ul și intru pe youtube. Scriu o piesă de a lui Justin și dau play.

L: Iarăși Iustinul tău?

N: Te rog frumos! E cel mai sexy și mai bun cântăreț din lume.

L: Poate în visele lui și ale tale.

N: Bine. Nu vreau să te lovesc din nou , minionule , așa că ai face bine să nu mai comentezi.
L: Nu! O să mă învinețesc și nu a arătat prea bine anul trecut cu rochia , la balul școlii.

My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum