Trecutul dureros...

1.3K 47 9
                                    

Pe parcursul drumului a fost o liniște apăsătoare. Ajungem acasă la el și opresc mașina. Ieșim amândoi din ea și o blochez. Mergem înăuntru și eu intru prima Justin urmându-mă. Închide ușa și mă sărută.

Rămân uimită de gestul lui și îl resping. Se uită confuz la mine și mă întreabă:

J: De ce ai făcut asta?

N: *Oftez* Justin , ești beat , nu conștientizezi ce faci. Mai bine ai dormi puțin , ok?

J: Știu exact ceea ce fac. * vine spre mine*.

N: Nu , nu știi. Ești beat! Aşa că du-te sus și dormi puțin. * Mă uit cu ochi de cățeluș* ok?

J: Ba da știu.

N: Pentru numele lui Dumnezeu , Justin! * îl iau de mână și mergem în camera lui*

Se pune pe pat și eu în fața lui.

N: Poți , te rog , să dormi puțin?

J: De ce? Nu am nevoie. Nu sunt obosit.

Se ridică și vine foarte aproape de mine , însă eu stau ca proasta și nu mă mișc. Inima îmi bate de 1000 de ori mai repede și am o mulțime de fluturi în stomac. Ok , CE SE ÎNTÂMPLĂ?!

J: Ești frumoasă , babe.

Vine mai aproape de mine și nasurile noastre se ating. Fuck, fluturii ăștia nu se mai opresc.
Îmi atinge foarte ușor buzele mele cu ale lui. Doamne , se simțea atât de bine.

Îi răspund sărutului. Își duce mâinile pe spatele meu. Își plimbă mâinile de sus în jos , până la fundul meu. Îl strânge în palmele lui mari și din gura mea iese un geamăt.

Mergem spre pat și Justin mă lasă pe spate , ușor. Continuăm să ne sărutăm și eu îmi duc mâinile în părul lui. Îmi mângâie piciorul și mi-l pune peste el. La fel face și cu celălalt.
Se ridică în timp ce mă ține în brațe , cu picioarele în jurul abdomenului lui , și merge spre perete. Mă lipește de el și continuă să mă sărute. Se simțea al naibii de bine.

STAI! Ce fac? Asta este total greșit. Îmi duc mâna pe obrazul lui și îmi dezlipesc buzele de ale lui. Stăm un moment cu frunțile lipite , după care încep să vorbesc.

N: Nu trebuia să facem asta...

J: De ce nu? * spune respirând greu*

N: Pentru că ești și beat * spun respirând la fel ca el* și.... * Mă întrerupe*

J: Regreți?

Întrebarea asta mi-a pus capac. Nu puteam să spun nu , dar nu puteam să spun nici da. Stăteam și mă uitam în ochii lui și el în ai mei așteptând răspunsul.

Răspunsul pe care îl voi da îi va schimba atitudinea față de mine și ne va afecta prietenia?

Mă dau jos din brațele lui.

N: Noapte bună.

Ies din cameră și ies și din casă. Merg spre casa mea care nu era chiar aproape. Măcar o să am timp de gândire.

Merg pe stradă cu gândurile în altă parte.

Din perspectiva lui Justin

Se dă jos din brațele mele și îmi spune noapte bună pe un ton stins. Iese din cameră și închide ușa.

Îmi lipesc spatele de perete și îmi duc mâinile în păr.
Ce am făcut?

Din perspectiva autoarei

My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum