Din perspectiva lui Nicole
Închid nervoasă și arunc telefonul pe pat. Cum l-a putut schimba panarama aia atât? Și cum poate acest copil să mă enerveze dar încă să îl iubesc?? Cum?
Iau din nou telefonul și o sun pe Sofi.
S: Alo?
N: Hei , Sofi!
S: Heiiii. Ce faci?
N: Nu prea bine. Tocmai am terminat o ceartă cu Justin.
S: Din nou?
N: Da.
S: De ce nu îl uiți? Este trecut! Totul s-a terminat deoarece te-a rănit. Uită-l.
N: Nu este atât de ușor. Eu încă îl iubesc. Și nu cred că o să încetez să îl iubesc vreodată. Dar este atât de.... fmmm.
S: Ok. Înțeleg dar la un moment dat o să trebuiască să te căsătorești și dacă nu o să te împaci cu Justin o să trebuiască să fii cu altul și să....
N: Taci! Nu.
S: Nu ce?
N: Nu știu ce se va întâmpla. O să îl uit. O să găsesc pe altcineva cum a făcut și el și o să îl uit. O să vezi.
S: Da. Sigur.
N: Eu mă pun să dorm căci mâine dimineață am interviu la radio.
S: Bine. Somn ușor vedeta mea mică. :)
N: Mersi iubita mea! La fel și ție. :)
Închid apelul și îmi pun căștile. Aleg melodia " Sorry" de la el și îmi închid ochii. Încă îmi plac melodiile lui.
***
Mă trezesc puțin tristă din cauza că m-am certat cu Justin aseară.
Mă duc la baie și îmi fac rutina zilnică. Îmi fac părul , îmi aleg ținuta și mă machiez puțin. Îmi iau telefonul și pantofii. Ies din casă și mă urc în mașină împreună cu bodyguarzii mei.În timpul ăsta am devenit destul de cunoscută. Pe instagram am 100 milioane de urmaritori.
***
Ajungem la locul unde o să se țină interviul. Intru înăuntru și îi salut pe cei de acolo. Intru în acea cameră unde se difuza în direct la radio și mă așez.
N: Hei , Ryan! * zâmbesc*
R: Hei! Ce faci , girl?
N: Respir , trăiesc. Chestii normale. * râdem amândoi*
R: Mă bucur că ai acceptat invitația noastră.
N: Eu mă bucur că am primit-o.
Hei Emy! * apare și Emy în peisaj*E: Hei , fato! Ce faci?
N: Uite vorbeam cu Ryan. Cum ești?
E: Foarte bine.
N: Relația?
E: Bine. Merge bine. Tu ? Cum este cu Justin?
N: Nimic anormal. Este totul ok.
E: Mă bucur să aud asta.N: Ryan , îmi aduci te rog o sticlă de apă? Îmi este cam sete.
R: Sigur. Imediat.
E: Transmisiunea în direct începe în 10 minute.
N: Ok. * Mă așez pe scaun*
Îmi iau telefonul și îmi fac o poză. O postez pe instagram și le spun fanilor că o să fiu în direct peste 10 minute la radio.
Vine și Ryan cu apa. Beau și ne pregătim să începem.
CITEȘTI
My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)
FanfictionO fată. .. Un idol... Un vis... O viață complicată... Ce se va întâmpla când acestea se vor îmbina? Va ieși o tragedie? Un lucru bun? Aflați dacă citiți ♡ JUSTIN BIEBER FANFICTION♡☆