Împăcarea ☆

970 29 19
                                    

Sc: Foarte bine. Ai grijă de tine! Pa!

N: Pa!

Ajungem acasă la Taylor. Mă dau jos din mașină și intru. Angajata îmi spune că nu este acasă ci este plecată. Ies din casă și merg la mașină.

N: Mergem acasă la mine.

K: Taylor nu a fost acasă?

N: Nu. Nu știu unde este plecată.

Până ajungem acasă mă gândesc la Justin. Întruna numai la Justin. De ce nu mi-l pot scoate din cap? De ce?

Ajungem acasă și cobor din mașină. Intru înăuntru și merg în cameră. Mă schimb de haine și mă duc în sufragerie și pornesc televizorul.

Îmi este dor de el. Dar nu vreau să fiu eu aia slabă care să cedeze. Nup!

Peste 2 ani

Din perspectiva lui Justin

Au trecut încă doi ani în care nu s-a întâmplat nimic între mine și Nicole. Îmi este dor de noi. De Jicole.

Alfredo: Hei frate!

J: Salut!

A: Ce e cu fața asta?

J: Mă gândeam la Nicole.

A: Din nou?

J: Nu mi-o pot scoate din cap , frate! Îmi e dor de ea.

A: De ce nu vă împăcați?

J: Ea este cu Harry Styles.

A: Nu , nu mai este.

J: Cum? * spun surprins*

A: Nu mai este cu el. S-au despărțit acum două săptămâni.
J: Și cum de nu am știut asta?

A: Nu știu. Acum știi.

J: Trebuie să plec. Vorbim mai târziu. * bat palma cu el*

A: Vorbim.

Mă urc în mașină și pornesc spre casa lui Nicole. Ea a fost cu Harry timp de 6 luni și se pare că acum doua săptămâni s-au despărțit. Eu m-am despărțit acum mult timp de Sofia Richie dar am ramas prieteni. Este o fată destul de ok , doar că era nedrept față de ea ca să fim împreună din moment ce eu o iubeam pe Nicole.

Ajung acasă la Nicole și cobor din mașină. Merg la ușă și bat. Îmi deschide Margarett.

J: Hei , Margarett! Nicole este aici?

M: Bună seara , domnule Bieber! Da , este în camera ei. O anunț că ați venit.

J: Nu! Nu e nevoie. Merg la ea. Mersi.

M: În regulă. Intrați.

Urc scările și bat la ușă de la camera ei.

N: Cine e?

J:...

N: Oricine ai fi , intră!

Deschid ușa și intru înăuntru. Ea se uita la telefon.

N: Ce este? * spune încă uitându-se la telefon*

J: Bună!

Își ia ochii din telefon când îmi aude vocea.

N: Ce... ce faci aici?

J: Am vrut să vorbim.

N: Știi foarte bine că noi doi nu mai avem ce să vorbim.

My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum