Ne conduce la ușă și ne salută.OFICIAL ASTA A FOST CEA MAI COOL CHESTIE DIN VIAȚA MEAAAA!
Pornim spre casă și discutăm despre cât de tare a fost această întâlnire.
N: Stai! Am uitat să îl întreb de Justin! Să îl întreb de ce nu își mai activează contul de instagram. Offff
S: Ai timp să îl întrebi! Ba chiar o să poți să îl întrebi personal chiar pe Justin.
N: Oo doamne. Așa e , ai dreptate. Dacă părinții mei acceptă , o să am același manager cu Justin. O să îl întâlnesc în sfârșit!!
S: Da. Ți-am spus eu. Tu " nu o să îl întâlnesc niciodată și nu o să pot muri liniștită". Nu ai murit , și urmează să îl întâlnești.
N: Ai dreptate.
Ea merge la ea acasă și eu la mine. Când ajung acasă îi spun lui Anne să îmi trimită lecțiile pe care le-au făcut azi și temele. Mi le trimite și după aceea mă întreabă de ce am lipsit de la școală.
Nu puteam să îi spun că m-am întâlnit cu Scooter Braun pentru că el vrea să fie managerul meu deoarece acea Nicole Taylor de care s-au îndrăgostit toți sunt eu și lui Scooter i-a plăcut vocea mea și acum vrea să îmi fie manager.
N: Eu..... ămm..... am am avut niște probleme în familie și.... mda...
A: Aaa , în regulă. Sper că totul este ok. Mâine vii , nu-i așa?
N: Da , cred că da mersi. Ne mai auzim. Paa!
A: Paa!
Am închis telefonul și încep să îmi scriu în caiet lecțiile.
6:27 p.m.
Termin de copiat și de făcut temele pentru mâine și îmi pun cărțile pe masă. Cobor la bucătărie și atunci intră mama în casă.
M: Bună scumpo.
N: Hei mama!
M: Și ? Cum a fost la întâlnire?
N: Am discutat și am cântat și dacă și tu și tata sunteți de acord , Scooter vrea să fie managerul meu.
M: Serios?
N: Da. Ce spui? Ești de acord?
M: Da. Acum vedem ce va spune și tatăl tău. Stai! De unde a aflat Scooter de tine și de faptul că ai voce?
N: Poiiiii , asta este o poveste amuzantă..... 😶😫
M: Vreau să aud această poveste amuzantă. * Se așează pe canapea. *
Mă pun lângă ea și încep să îi povestesc despre youtube și despre cum scriam cântece și le cântam în videoclipuri pe care le postam pe contul meu.
M: Nicole?! De ce nu am știut de asta?!
N: Pentru că îmi era frică că nu o să fii de acord cu asta.
M: Eram de acord cu asta.
N: Împrejurările nu prea arătau asta.
M: La ce te referi?
N: Mereu când îți spuneam că vreau să fiu cântăreață tu îmi spuneai că spun doar prostii și că asta nu o să se întâmple niciodată și asta nu mă încuraja în a-ți spune despre youtube.
M: Îmi pare rău scumpo. Nu știam că este atât de important pentru tine cântatul.
N: Poi acum știi.
CITEȘTI
My Complicated Life... (JB & SG FANFICTION)
FanfictionO fată. .. Un idol... Un vis... O viață complicată... Ce se va întâmpla când acestea se vor îmbina? Va ieși o tragedie? Un lucru bun? Aflați dacă citiți ♡ JUSTIN BIEBER FANFICTION♡☆