Oda érve leparkoltunk a stábtagoknak szánt parkolóban.
-Köszi Jin!- pattantam ki a kocsiból. Utánam mindenki egyesével kikecmergett a járműből.
-Wáá-léptem be csillogó szemmel a hatalmas, márvánnyal borított épület aulájába.
-Tetszik?- kérdezte Jungkook fülig érő mosollyal az arcán. Válasz képpen csak bólintottam és folytattam a bámulódást. Egy fiatal hölgy lépett oda hozzánk és bevezette a fiúkat az öltözőbe, én meg a sminkes terembe lettem irányítva.Egy fél óra múlva együtt jöttek ki az öltözésre szánt helyiségből.
-Neee-csapkodtam combjaimat és próbáltam nem túl feltűnően megfulladni. Nem akartam röhögni rajtuk, de nagyon nevetségesen néztek ki. Fekete-arany cuccokban voltak és mindegyiknek nyaklánc lógott a nyakában, ami minden lépésüknél himbálózott. Nem csodálnám ha a nap végére begörcsölne a nyakuk a láncok és medálok súlya alatt.
-Nem röhög, együtt érez!-nevetett Tae saját magán.
-Ugye, hogy menők vagyunk? Ne tagadd!- vigyorgott Jimin is. Háát..végül is nem annyira rossz; a képeken biztos jól fog kinézni. Jungkook izmos karja kilátszott ujjatlan trikója alól. Mostanában sokat edzett és ennek meg is van az eredménye.
-Van valami gond?- kérdezte Kook boci szemeit rám emelve, majd lassan végignézett magán.
-Nem..izé..semmi- a cipőmet kezdtem bámulni, mintha lenne rajta bármi érdekes. Jungkook csak elsétált mellettem és amikor mögém ért bal kezével végigsimított a hátamon. Kirázott tőle a hideg, de meglepően jó érzés volt.Az egyéni fotók elkészítése viszonylag hamar megvolt. Jin még tegnap megkérte a menedzser-t, hogy hozzon ebédet nekünk. Mialatt a fiúk ettek én egész jól elbeszélgettem a nem túl magas, kicsit pufók, barna szemű Bangtan PD-nimmel. Úgy áradozott a BTS-ről mintha legalább a saját fiai lennének :)
Megebédeltem én is, majd kimentem kezetmosni a női wc-be. Éppen nyitottam volna meg a csapot amikor Jimin gyerekes kacagására és V sikítozására lettem figyelmes. Gratulálok a szép bemutatkozáshoz srácok.. Még szerencse, hogy nem a levegőt fújó dolgot, hanem a kéztőrlőket választottam vizes kezeim megszárítására, mert ahogy elléptem az ajtó mellől Taehyung feltépte azt és becsapta maga mögött. Egy pillanatra azt hittem a tükör is leesik a falról de az szerencsére megúszta az esetet, nemúgy mint V, aki engem meglátva ugyanazzal a lendülettel viharzott ki a helyiségből, mint amivel bejött. Még pislogni sem volt időm mert egy nagy csattanás hallatszott be a folyosóról. Tae-nak sikerült frontálisan belerohannia az egyik sminkeslányba.
-Jajj te gyerek, hogy lehetsz ilyen béna?- utaltam V-re és könnyeimmel küzködve segítőkezet nyújtottam a csajszinak aki ránézéste csak egy-két évvel lehet idősebb nálam. Viszont a lármára (amit az én és a lány nevetése mellett az időközben odaérő Jimin fuldoklása adott) a fotózást vezető pasas is odasietett és a fülüknél fogva rángatta vissza a tagokat a kamera elé.A csoportképek elkészítése alatt végig azon szórakoztam, hogy V fél percenként csekkolja a pakolászó sminkes asszisztenst és akár hányszor találkozik a tekintetük paradicsom vörös lesz.
Velem ellentétben a camera men nem nagyon volt happy, hogy minden képnél új fehérítő filtert vagy mit kell beállítania Taehyung változó bőrszíne miatt. Rossz nézni ahogy rágódik szegény. Biztos bántja ami történt...Háj gájz! Tudom hogy ez egy borzalmas rész lett (a töbi is az de whocares 😂) de mostanában nincs túl sok inspirációm :\
Azért remélem nem bántátok meg, hogy elolvastátok😅😅 (áh kicsit sem vagyok önbizalomhiányos...neeem)
Ha van valami kérdésed vagy ötleted írd meg nyugodtan! ❤Bye ~Vee~
YOU ARE READING
Egy idol húgának naplója [BEFEJEZETT]
FanfictionNem könnyű egy sztár közvetlen közelében élni...pláne nem ha ez a sztár a bátyád.