~2013. június. 10.~
Észre sem vettem és már június 10.-e van...Ma is biztos nagyon elfoglaltak lesznek a fiúk.- nyitottmak ki álmosan a szemem.
-Előszőr a jacket shooting-ra megyünk, majd az utolsó hangfelvételre. Holnap kikerül az album és az MV-k, aztán 12-én elmegyünk arra a beszélgetős, sajtótájékoztatós bemutatóra és 13-án pedig az első fellépésünk lesz!- vázolta fel Jin a programot reggeli közben. Az egész banda egyszerre tapsolt és fütyült. Hát igen. Innentől más lesz minden az biztos. Örülök nekik,de nagyon féltem őket, hiszen olyanok nekem mintha a bátyáim lennének.
- Ugye Yuki is jöhet velünk?
- Igen, hadd jöjjön!- nézett Jungkook hatalmas bociszemekkel a hyungjára.
- Na jó, de csak ha nem leszel lábalatt!-nétett rám nyomatékosan Jin.
- Nem leszek, ígérem!
- Ezaz! Jó móka lesz, majd meglátod!
Nagyon igaztott vagy, igaz bátyó?^^
- Vagy szimplán csak szétunod majd az agyad.- vágta rá szinte reflexszerűen Cukorka ( utálja ha így hívom,de én csakazért is idegesítem ezzel a névvel -bocsi Suga ;D- meg amúgy is olyan aranyos amikor mérgelődik)
- Nyugi már Cukor!- hát igen, ha valaki, akkor Taehyung mindig benne van a hülyülésben. Összenéztünk és egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
- Aish srácok.. Nem bulizni megyünk! A legjobbat kell nyújtanunk!- csitított minket Rapmonnie.
- BangtanBangtan!
- Bang-Bangtan!- ordítottuk a csatakiáltást.
- Bangtan Sonyeondan!
- Fighting!
- Első fellépés!
- Fighting!
- No more dream!
- Fighting!
- Várjunk mi az a ,,no more dream"?- kérdeztem csésze nagyságúra nyílt szemekkel.
- Majd meglátod!-kacsintott rám a banda hozzám legközelebb álló tagja, vagyis Jungkoom.
- Ajj mondd már eel~!!
- Nem lehet. Meglepi.- vágta rá Hoseok mire én csak ,,sértődötten" belebokszoltam a karjába.
Elpakoltunk, felöltöztünk és már úton is voltunk a fotózásra az ügynökség egyik kocsijával. Még sofőr is volt. Egy fekete pólót vettem fel, piros bőrdzsekivel és egy farmerrel. Meg az új conversemet, ami piros és magasszárú. Rapmon meg is jegyezte, hogy nagyon szép és tök jól áll. Örülök neki, bár nem voltam biztos benne, hogy hozzám illene egy ilyesmi cipő. Nem vagyon túl sportos és nem is szoktam úgy öltözködni. Inkább olyan ,,lányos lánynak" nevezném magam. De Namjoon megnyugtatott, hogy jól néz ki, mert egy ilyen cipő mindenkin jól tud állni. Kicsit kételkedem abban, hogy én tetszettem neki, annál inkább odavolt a cipőért. Majd szülinapjára kap egy szép rózsaszínt :P Bár valószínűleg odaadná Jinnek, aki viszont tényleg örülne neki. Jin nagyon szereti ezt a színt és nagyon jól is áll neki!
- Messze van még?
- Két másodperce sem volt közelebb.-próbálkozott az oltogatással Chim. Nem jött össze neki :)
- Jó, én most leszek ott először- nagyon vártam várom már, hogy lássam a fiúkat munka közben.
YOU ARE READING
Egy idol húgának naplója [BEFEJEZETT]
FanfictionNem könnyű egy sztár közvetlen közelében élni...pláne nem ha ez a sztár a bátyád.