Apuval és anyuval elmentünk az állatkertbe hétvégén. Jól szórakoztunk, vettünk vattacukrot (az egész fejem ragadt utána) és etettük a kecskéket.
A suliban ez az utolsó hét, szinte már semmit sem tanulunk. Órákon vagy beszélgetünk vagy kimegyünk az udvarra és a délutánjaimat is csak semmittevéssel töltöm. Mindez jó is lenne, ha az eszem közben nem Rajta járna. Nem tudok vele mit csinálni, akár hányszor elgondolkozom valamin a végén csak hozzá lyukadok ki. Szinte megöl a tudat, hogy nem tudom mit csinál, hogy van, eszik-e rendesen...
Jah persze megígérte, hogy majd minden este felhív. Nos ez kb. 2 hétig töretlenül működött. Aztán jött a ,,bocsi tegnap sok dolgom volt" vagy a ,,túl későn értem haza, nem akartalak zavarni" és mostanában örülök ha vasárnap délután beszélünk egy-egy szót Facebookon. Van hogy amikor előveszem a telefonom automatikusan megnézem, hátha írt vagy hívott, de mindig csalódok.. Lehet túl önző vagyok. Nem akarom megfojtani, csak hiányzik.
~2 év múlva~
Az elmúlt évben beszéltem talán kétszer Jungkookkal. Sosem, még ünnepekkor sem volt elérhető. Még ha a tévében mutatják is őket mindig elkapcsolom. Egyszerűen csak fáj látni, hogy mennyire megváltozott és nem csak külsőre. Más lett..teljesen.
Én közben leérettségiztem és kisebb diákmunkákat csinálok, amíg el nem döntöm, mihez kezdjek magammal. Gondolkoztam már az egyetemen is, és bár mindig is jó tanuló voltam, nem vagyok olyan okos, hogy felvegyenek oda, ahova szívesen mennék. Kiskoromban mindig énekelni vagy táncolni akartam Jungkook miatt, de ez már nem annyira érdekel.
~2015. április 9.~
Éppen a régi képeket nézegettem a laptopomon, mint ahogy mostanában egyre gyakrabban, amikor kaptam egy sms-t egy ismeretlen számról.
Szia Yuki! Szeretnénk meghívni a BigHit-hez, ugyanis lenne egy állásajánlatunk :) Hívj fel és megbeszéljük az időpontot!
MIN KYUNGSOO-BigHit
Min KyungSoo... oh igen már emlékszem, egy fiatal, de befolyásos ember a cégnél, akivel jóban vagyok és még a tél elején elküldtem neki az életrajzom hátha tud nekem munkát keríteni. Ezek szerint sikerrel járt, bár tuti, hogy csak kávé hordozgató lehetek.- gondolkoztam, majd a harmadik sípolás után meghallottam Kyungsoo vékony, de határozott hangját a telefonból.
Lebeszéltük az időpontot, szerencsére már holnap tudnak fogadni. A leendő feladataimról nem tudtam meg sokat, állítólag egy fontos munkáról van szó és nagyon szeretnék, hogy elvállaljam.
Másnap reménykedve álltam a nagy fehér épület elé. Vettem egy mély lélegzetet és átléptem a rég látott üvegajtó küszöbét. Az aula még mindig hatalmas, még mindig csillogó és még mindig lenyűgöző volt. A recepción rákérdeztem Kyungsoo irodájára, mely, mint kiderült, az 5. emeleten van. Odasétáltam a lifthez és megnyomtam a hívó gombot. Kiválasztottam az 5-öst és zötykölődve indultunk fölfele. A tükörben gyorsan lecsekkoltam a hajam, majd mikor megláttam, hogy nyitódik az ajtó gyorsan visszapördültem. Levegőt is alig mertem venni, amíg az be nem csukódott. A férfi a nyolcadik gombot nyomta le, és beállt mögém. Éreztem a hátamon, hogy végigmér.
-Elnézést, nem ismerem valahonnan?- szólított meg egy ismerős hang. Megfordulva a BTS menedzserével álltam szemben. Eléggé meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy így fogok újra találkozni vele. Elmesélte, hogy tegnap este értek vissza Japánból és akár már ma délután találkozhatok a fiúkkal. Én is beszámoltam neki az elmúlt éveimről, az érettségiről és az új álláslehetőségről. Sok sikert kívánt, majd az 5. emeletre érve elbúcsúztunk. Megkerestem a 12-es irodát és benyitottam. Leültem az asztalhoz, majd Kyungsoo érkezésére felálltam és meghajoltam.
-Ugyan, hagyd csak, már régóta ismerjük egymást- mosolygott és leült velem szembe. - Nos, térjünk rá a lényegre. Egy modell munkáról van szó. Egyenlőre csak erről a fotózásról, de ha ügyes vagy, több munkát is kaphatsz. A képeken két másik lánnyal és egy idol sráccal - akiről még nem tudjuk, hogy ki lesz - kell majd iskolai egyenruhákat bemutatnod. Semmi extra, csak kisminkelnek, odaállsz és kész. Az elkészült munkák a Smart oldalán és magazinjaiban fognak megjelenni.- mondókája végén felpillantott a papírról, amit szorongatott és komoly arccal nézett a szemembe.
-Elvállalom, sőt nagyon örülök! Köszönöm, hogy felkerestek, igyekezni fogok!- nem győztem hálálkodni.
-Rendben- kuncogott a fiú a lelkesedésemen.- Alá kéne írnod pár papírt és végeztünk is.
A biztonság kedvéért átolvastam a köteget, majd miután mindent rendben találtam aláírtam három helyen. Büszke vagyok az új munkámra és már alig várom, hogy rengeteg emberrel dolgozhassak együtt. vajon ki lesz az a bizonyos ,,idol srác"?
YOU ARE READING
Egy idol húgának naplója [BEFEJEZETT]
FanfictionNem könnyű egy sztár közvetlen közelében élni...pláne nem ha ez a sztár a bátyád.