Part 11

2.7K 167 1
                                    

/Taehyung pov/

Nagyon rossz érzés, hogy még csak bocsánatot sem tudtam kérni a noonától. Az eset óta ezen rágódom és így csak hátráltatok mindenkit. Szeretnék vele beszélni és bocsánatot kérni tőle, de félek, hogy csak hülyének nézne, mert ő már rég elfelejtette..De ha nem kérek bocsánatot bunkónak fog tartani..aish..

Csak túlaggódom...Ezzel a gondolattal léptem a táskámhoz és vettem ki belőle az üdítőm. Szemem sarkából láttam, hogy Yuki beszél valamiről a szőke, vékony, nem túl magas lánnyal. Most, hogy megnézem egész aranyos.
Gondolataimba belepirulva fordultam a kamerák és a möttük látható díszlet felé. Bár még tartok egy kicsit a debütálástól, nagyon várom a következő lépést. Mindent bele fogok adni.

~Yuki pov~

Mivel rossz volt nézni amit V művel, elhatároztam, hogy ,,véletlenül" összefussanak a fotózás után. Min Ji-nek már szóltam, hogy ,,valaki kereste" ezért menjen a hátsó ajtóhoz amikor végzett.
-Tae!!-kiáltottam keresztül a termen, majd közelebb mentem hozzá, hogy már ne hallja amit mondok- a menedzser üzeni, hogy a fotózás után menj a hátsó ajtóhoz.
-Hm? Minek?-kérdezte eléggé lelombozódva.
-Nah Oppa legyen már egy kicsit több életkedved! Amúgy nem tudom- füllentettem.

Vége a jacket shooting-nak és a kis magánakcióm is egész jól alakul. Min Ji már a találkahelyen van és V is arrafelé tart...basszus...most meg mit csinál?? Aish elment mosdóba.

Már 5 perce bent van. Mit csinálhat ennyi ideig?
-Jungkook! Hall kerítsd elő Taehyungot mert már egy órája bement és aggódom érte.- csíptem el a wc felé tartó bátyám.
Csak bólintott, majd újabb 5 perc múlva egy kisírt szemű Aliennel jött ki.
-Tae..-ránéztem Kookie-ra jelezve neki, hogy most négyszemközt szeretnék beszélni V-vel. Vette az adást és elment kiválogatni Rapmonnal a készült fotókat.
Kézenfogtam Taetae-t mint egy óvodást és kivittem levegőzni egy kicsit.
-Juj, milyen jó idő van- néztem fel az égre, kezeimmel napellenzőt formázva.
A fiút viszont,a tény, hogy egy felhő sincs az égen, nem annyira dobta fel.
Ebben a pillanatban az épület másik oldaláról feltűnt Min Ji alakja. Kihasználva, hogy Taehyung a földet kémlelve teljesen elbambult, leléptem a hátsó bejáraton keresztül.

Hellokaa~
Ez most egy nagyon rövid rész lett, bocsi 😞😞 de nem tudom mit irhatnék még ebbe a részbe, a kövibe több esemény lesz majd ígérem 😄😄

~Vee

Egy idol húgának naplója [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now