A nagytakarításnak már reggeli után nekikeztünk. A társaság kicsit vonakodva állt neki a piszkos munkának, de próbáltuk a helyzetből a legjobbat kihozni. A fiúk biztosították a hangulatot- zenét kapcsoltak, Hobi felkérte a seprűket táncolni, Jin pedig a porcicával és a serpenyőkkel tartott előadást- mire feleszméltünk a hülyülésből már dél lett. Mivel főzni most nem tudtunk (a konyha teli volt dobozokkal) pizzát rendeltünk. Nemsokára a maknae-fiúk is beestek és azonnal befogtuk őket is a takarításba. Ha eddig felfordulás volt, akkor a most körülbelül kirobbant a 3. Világháború. Csak mosolyogva megráztam a fejem és Jinre néztem. Láttam a szeméből, hogy ugyanarra gondolunk; ha ezek itt lábatlankodnak sosem fejezzük be. Hatalmas sóhajtások közepette kihajtotta a fiatalabb fiúkat a kertbe, boldogítsák csak az ,,apjukat". Az ablakból még láttuk ahogy Rapmon fájdalmas arccal feléjük néz, najd visszafordul a fűnyíróhoz.
-Yoongiiiii!!! Vonszold be a segged, kell a segítség!- szólt rá a napozóágyon heverésző fiúra.Végül hárman egy óra alatt rendberáztuk a dormot. A délután hátralévő részét a srácok videójátékozással töltötték, nekem viszont haza kellett mennem, hiszen ott is várt rám némi munka.
Egy tál gabonapehely kíséretében ültem le számítógépem elé és elkezdtem kiválogatni a fotózáson készült képeket. A kismillió elbohóckodott kép mellett készültek normálisak is egész jók is. Utóbbiakat továbbküldtem a magazinnak ahol még retusálják. Büszkén és meghatódva néztem végig kedvencemen, amin szivecskét mutatunk Kookkal. Akármennyire szeretném ezt visszalátni a magazin főcímlapjáról, a fiúk hírneve érdekében nem lehet.
Már épp lefekvéshez készülődtem, amikor felzizzent a telefonom. Felültem az ágyamon és elvettem a készüléket az éjjeliszekrényről. Ki az aki ilyen későn képes írni? Megnyitottam az üzenetet:
Kook🐰: Szia! Ébren vagy még? Bocs hogy ilyen későn zavarok..Sok dolgod van holnap? Gondoltam elmehetnénk valahova.
Én: Még fent vagyok 😊 Oké mehetünk!
Kook🐰: Ezaz! Akkor holnap 8-ra érted megyek 😉
Már rég volt hogy utoljára kettesben voltunk valahol. Nagyon várom a holnapot.
Reggel korán keltem, hogy el tudjak készülni 8-ra. Megreggeliztem, elvégeztem a kis reggeli rutinom és felraktam egy halványabb sminket. Gardróbomból egy vékony, krémszínű haspulcsit [olyan pulcsi amiből kilátszik a hasad, sry de nemtom hogy ezeket hogy hívják 😂😂-szerk.] vettem ki, majd ehhez egy szűk világoskék farmert választottam. A tükör előtt még gyorsan befontam a hajam és felvettem a Jungkooktól kapott szivecskés ezüst nyakláncot. Mire elkészültem már csöngettek is. Hatalmas mosollyal az arcomon nyitottam ajtót, de ez a mosoly es is tűnt amint megláttam a küszöbömön ácsorgó MinAh-t.
-Oh, helló hát te? Honnan tudtad, hogy hol lakom?- léptem egyet hátra, hogy be tudjon jönni, ám ő nem tette.
-Csak azért jöttem, hogy szóljak a következő fotózásról. Nem értem miért engen csesztetnek az ilyenekkel, létezik internet is.- közölte egy kicsit sem leplezve, hogy mennyire nem érdeklem. Tekintetével végig mért, a kezembe nyomott egy cetlit, majd sarkon fordult és vissza se nézve eltűnt a kanyarban. Lefagyva álltam a papírral a kezemben melyen egy cím és egy időpont állt. Jungkook pont ekkor érkezett. Intett a kapuból, gyorsan felvettem a táskám és a cipőm plusz bezártam a lakást. Egy öleléssel köszöntöttem a fiút amit viszonzott is. A hajamba puszilt, majd a fülembe suttogta, hogy indulhatunk. Összerázkódtam és a szívem hevesebben kezdett verni. Normális ez? Hiszen testvérek vagyunk, ha nem is köt össze minket a vér, ennek nem így kéne történnie. Végigsimítottam a karján és kiléptem az öleléséből. Láttam rajta hogy meglepődött, remélem nem sértődött meg.-Hova megyünk?- kérdeztem amikor láttam hogy nem Jungkook motorja, hanem egy elsötétített ablakú méregdrága járgány áll a kocsifelhajtón sofőröstül.
-Meglepetés-húzta mosolyra a száját amit viszonoztam és beültünk az autóba.
Nem mentünk sokáig. Az út csöndben telt, majd amikor lehúzódott a sofőr az út szélére és kiszáltunk rögtön felismertem a helyet.
____________________
Sziasztok! Itt az új rész és tudom hogy nagyon sokáig nem voltam, de azért remélem tetszeni fog ^^ Remélem mindenkinek jól telik a nyara és a nyáriszünetből hátramaradt 1 hónap is hasonlóképen jól fog telni 😉💕 Igyekezni fogok a kövi résszel!
Puszi, Vee~
YOU ARE READING
Egy idol húgának naplója [BEFEJEZETT]
FanfictionNem könnyű egy sztár közvetlen közelében élni...pláne nem ha ez a sztár a bátyád.