Part 8

3.2K 185 5
                                    

- Hahó! Reggel vaan!!- keltett minket Hoseok. Még félálomban voltam és Kookot hámoztam le magamról. Valószínűleg egész este engem átkarolva aludt.
- Jungko...- amint ránéztem elakadt a szavam. Olyan édesen aludt, nem volt szívem felkelteni ^^ - Bátyó, hasadra süt a Nap!- suttogtam a fülébe. Ezután gyorsan összeszedtem magam (emberi külsőt varázsoltam magamnak a fürdőben) és lementem reggelizni. Jin csinált reggelire valami tojásos kaját ami nagyon finom volt. Ő mindig is nagyon ügyes szakács volt.
- Jungkook hol van?
- Alszik.- válaszoltam teli szájjal.
- Először nyeld le a falatot, aztán beszélj!- szólt rám a csapat eommája.- Megyek felkeltem.

A nap nagy része azzal ment el, hogy kitaláljuk mit csináljunk. Mivel elméletileg én még mindig pihenőn vagyok otthonmaradtunk. Társasoztunk egy kicsit, de végül a fiúknak mennie kellett gyakorolni engem meg várt a pótolni való.

Kb. 3 órán keresztül tanultam, aztán kijöttem sétálni. Már elég késő van, de most nem érdekel. Nagyon szeretem az esti Szöult is, csak kár hogy nem túl biztonságos egyedül mászkálni. Úgy elszaladt az idő, hogy szinte észre sem vettem milyen sötét lett. Gyorsan hazamentem és fürdés előtt még felhívtam anyut és beszámoltam neki a mai és a tegnapi napról. Persze nem túl részletesen. Nem kell mindenről tudnia (pl. hogy Jin majdnem felégette a konyhát :P ). Egy jó forró fürdő után lefeküdtem aludni. Kicsit csalódott voltam amiért Jungkook még nem jött haza. De tudom, hogy nem kell őt félteni. Nagyfiú már.

~Reggel~

Amikor felébredtem Kook ott volt mellettem.
- Ömmm...Jungkook?- meglöktem egy kicsit, hátha felébred.-Hallod? Mit keresel itt?- nem zavart hogy itt van, de érdekelne, mégis miért nem a saját szobájában alszik.
- Hmm..? Jaa hát csak...- szegény még ki sem nyitotta a szemét de már faggatom.. Na mindegy.- Csak olyan jó volt nézni ahogy alszol, ezért ledőltem melléd..és elaludtam én is.- beletúrt a hajába, majd ásítva visszadőlt az ágyamba.- Tényleg! Ma is lesz próbánk 2 órától. Addig meg...lássuk...mondjuk elmehetnénk fagyizni. Mit szólsz?
- Jó ötlet!- Jungkook mindig tudja hogyan vidítson föl ^^ ICECREAM IS MY LIFEU!! Gyors felöltözök és már indulhatunk is!
- Megyünk Kiráékhoz?- Kira a barátnőm, akinek az anyukája a kedvenc kávézómat vezeti. Ott van a legjobb kávé és még fagyit is lehet kapni! Szóval elmentünk fagyizni és közben nagyon jól elvoltunk. Elmentünk ebédelni is egy szép étterembe. Utána kitaláltuk, hogy megnézünk egy filmet a moziban. Jungkook engedte hogy én válasszak. Próbáltam úgy választani hogy neki is tetszen. Végül egy akciófilmet néztünk ami nagyon jó volt. Lezárásképp még benéztünk a plázába és bevásároltunk vacsorára. Otthon megcsináltam a mirelit-pizzát amit vettünk, majd egy gyors tusolás után gépeztem egy kicsit. Lefekvéshez készülődtem éppen amikor megcsörrent a telefonom. Anyu hívott.
- Szió kicsim! Mizu van? Nem hívtál ezért gondoltam majd én.
- Szia! Tényleg, bocsi csak bent voltunk a városban. Milyen a tábor?
- Egész jó. Most lesz egy értekezletünk, úgyhogy megyek is.
- Oki. Szió!
- Puszika!- köszönt el. Jó, hogy végre egy kicsit szabad vagyok és azt csinálok amit akarok, de már hiányzik. Fél 10 volt. Még hallottam, ahogy apu hazajött, de már nem mentem le köszönni neki. Túl fáradt voltam...Tényleg, milyen fura, mostanában egyre jobban elvagyok Kookal. Régebben nagyon sokat veszekedtünk. Na mindegy.- a következő pillanatban már aludtam is.

Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész is :3 ❤❤

Egy idol húgának naplója [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now