•••By the authority vested in me•••

253 13 12
                                    


Meghan otevře obálku a všichni v sále zatají dech. Je to boj čtyř vynikajících zpěváků, ale asi většina si přeje aby tuto cenu vyhrála právě ona. Nevědomky zatajím dech a cítím stisk mé dlaně ze strany Sarah. Rychlím pohledem přehlédnu tu zbylou trojku a musím se usmát všichni stejně jako já jsou naprosto napjatí. Upřu pohled zpět na Meghan a čekám.

„A cenu v kategorii Breakout artist vyhrává....Elijah Woodová" když zazní její jméno ozve se v sále ohlušující potlesk. Všichni jsou nadšení, ale mé nadšení mírně upadá, když vidím její útlou postavu mířící na pódium pro cenu. Opět a zas my vyvstávají v hlavě ty pochybnosti, ale ty jsou okamžitě zahlazeny jakmile se otočím na tu brunetku vedle mě. Vím, že jí nikdy nebudu milovat jako tu rusovlásku na pódium pronášející svou děkovnou řeč vím, že nikdy nepocítím to správné mrazení jako s ní, ale musím to udělat. Už jen pro její dobro. Vezmu Sářinu dlaň a pevně jí stisknu, ona mi stisk opětuje a usměje se na mě tím svým až moc plachým úsměvem. A opět je tu to srovnání. Úsměv Elijah je jako když se rozzáří nebe, nikdy nebyla plachá, vždy rebel. Nikdy jí nepřestanu milovat, ale oba musíme jít dál jeden bez druhého....

••••••••••

► And nobody knows I'm in love with someone's baby ◄

► Girl you know this, we got a love that is hopeless ◄

••••••••••

"Pane Horane jste si vědom do čeho se pouštíte? Elijah musí být pod dohledem, nikdo si nikdy není jistý tím co v příští hodině vyvede, ale pokud jste si jist, že jí takovéto angažmá dovede usměrnit budu vám věřit" snažím se pevně čelit pohledu soudkyně a zároveň sleduji periferně tu rusovlasou dívku stojící vedle mě. Přikývnu na souhlas „Ano vaše ctihodnosti jsem si toho vědom, Elijah má vynikající hlas a managment je připravený na to, že bude 24 hodin pod dohledem, dokud nedosáhne plnoletosti. Jsme s tím plně srozuměni a přebíráme veškerou zodpovědnost za nezletilou Elijah Woodovou" soudkyně mě pozorně poslouchá, když domluvím jen přikývne a soudní zřízenec nám pokyne, abychom se postavily.

„Slyšte rozsudek ve věci opatrovnictví nezletilé Elijah Woodové panem Niallem Horanem a společností Em rekord. Z moci mě svěřené korunou rozhoduji takto. Nezletilá Elijah Woodová je svěřena do naplnění své plnoletosti do opatrovnictví zde přítomnému Niallu Jamesi Horanovy zastupující společnost Em rekord. Společnost Em rekord a Niall James Horan se zavazují dohlížet na řádné školní vzdělání, lékařské ošetření a vše náležící k opatrovnictví nezletilé osoby. Rozsudek nabývá okamžité platnosti..."

••••••••••

► Can I hold you in the street? ◄
► Why can't I kiss you on the dancefloor? ◄

••••••••••


Tak jak jste jistě pochopily miláčkové je tento díl z pohledu našeho modrookého Ira. A také chci upozornit na to co jsem na začátku příběhu opomněla. Příběh není přesně podle písně, text písně se bude objevovat v textu tak jak se mi bude hodit do kontextu, může se opakovat nebo si ho pozmění k obrazu svému. Píseň mě pouze inspirovala.

Díky předem za vaše komentáře a hvězdičky lásky moje ♥

With big love...

Vaše Nat.



Secret love song... N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat