Naposledy se na sebe podívám do velkého zrcadla než vyjdu ze svého pokoje a zamířím přes chodbu do pokoje nevěsty. Sarah stojí uprostřed toho všeho v nádherných svatebních šatech a kolem ní se hemží všichni ti lidé. Fotografka najatá svatebním týmem fotí momentky a můj pohled se zastaví na nevěstině tváři. Naše pohledy se střetnou a obě víme to svoje. Povzbudivě se na ni podívám a usměji se. *Jen v klidu Sarah a úsměv* říká můj pohled a na její smutné tváři se objeví jemný náznak úsměvu.
„Elijah je čas" otočím se po hlase Victorie jedné s koordinátorek a přikývnu. Vizážistka dodělá poslední úpravy taktéž kadeřnice a je čas pro Daniela, který se dostavil na čas a obdivně se dívá na svou nevlastní dceru a v tu malou chviličku sem i já hrdá na Sarah, když vykouzlí nádherný úsměv a zavěsí se do jeho paže. Budou nádherný pár prolétne mi najednou hlavou myšlenka, když si vzpomenu na Nialla, který před hodinou spolu s Thmasem a ostatními dorazil zpět o vily.
V tmavém obleku mu to opravdu slušelo a moje srdce začalo opět splašeně být, když mi věnoval rychlý polibek na rozloučenou mezi dveřmi než vyrazil s Thomasem napřed do kostela se připravit. Klid Elijah jen klid napomenu se v duchu a převezmu od Victorie mou malou kytici a vydám se spolu s Denis druhou družičkou z pokoje do haly. Daniel a Sarah nás následují ven před dům, kde nasedneme do připravených aut a vydáme se taktéž do kostela.
O hodinu později
„Sarah pozor ať si nepřišlápneš ty šaty" naposledy upravím Sarah její závoj a lem šatů než jí vtisknu kytici do jejích chvějících se úplně studených prstů. Její tvář má opět ten smutný výraz, nebo spíše lépe řečeno umučený výraz.
„Sarah zlato nádech výdech a úsměv, vím je to těžké, ale vzpomeň, kdo sedí v první řadě" pohladím jí a ona se statečně usměje, než se k nám opět připojí Daniel. „Připravena holčičko" usměje se na nás a já jsem neskonale vděčná za tohoto člověka, který je Sářiným nevlastním otcem, vždy pozitivní a velmi empatický člověk, když mu předám Sarah a stoupnu si za Denis kam mě postaví Victorie.
Ozve se hudba a dva najatí bodyguardi otevřou velké dveře a Denis vykročí na Victoriin povel jako první. Postoupím a zadívám se směrem k oltáři, jeho pohled zachytím ihned a pak už ani nevnímám hudbu nebo hosty v lavicích. Vede mě jen jeho modrý pohled a i když vím, že dnes patří Sarah ten poslední pohled a malí úsměv patří mě, než se postavím před Denis a otočím svůj pohled ke dveřím kde se objeví Sarah s Danielem.
Moje síla pomalu a jistě upadá každým jejím krokem a do mých očí se tlačí slzy, když Daniel předá její ruku do té Niallovy a oba se postaví k oltáři před kněze. Zachytím pohled od Thomase stojícího na straně Nialla jako jeho svědek a vím, že je na tom úplně stejně. Naše srdce se právě tříští na miliony kousků, když sledujeme jak kněz odříkává svá slova. Mám pocit, že už víc nevydržím opět je tu ten svíravý pocit, který mi drtí hrudník a drtí mé srdce...
„Předneste nyní své svatební sliby" požádá kněz Nialla a Sarah a Niall se nadechne ke svému proslovu...
„DOST to stačí!!" její hlas se rozlehne kostelem a všechny pohledy se okamžitě otočí k první lavici. Jackey se za pomoci Daniela postaví a zamíří k nám. Kněz se snaží protestovat, ale ona ho umlčí jediným pohybem ruky. Ano i v této momentálně velmi nezvyklé až absurdní situaci se musím usmát, když sleduji jeho nevěřícný pohled, ale ihned svůj pohled stočím zpět k ní, když ucítím její dotek na mé paži. Nechápavě se nechám odvést k těm dvěma nebo spíše třem, jelikož Daniel dotlačí z druhé strany Thomase a všichni čekáme na to co se bude dít. Nikdo z nás nechápe, ale následně pochopí a tentokrát se opravdu nestačíme divit....
Jop je tu menší překvapení jen pro vás lásky moje ♥ Dneska mi to jde ♥ Komentáře a hvězdičky potěší děkuju moc ♥♥♥♥
Vaše Nathalii...
ČTEŠ
Secret love song... N.H.
FanficDva lidé, dvě srdce hledající tu správnou cestu. Skrytá láska a píseň o tom všem. Jak to vše dopadne? Nechme se překvapit zda dva lidé najdou tu správnou cestu jak být spolu, nebo zda je tohle vše nakonec rozdělí....