••••••••••
S povzdechem se usadím do koženého sedadla a připoutám se. Sleduji z okénka ruch na letištní ploše než zavřu unavené oči a čekám až se letadlo dá do pohybu a my vzlétneme na cestě zpět do Los Angeles. Dnešní koncert v Michiganu byl posledním koncertem ve státech před plánovanou svatbou, jejíž datum se kvapem blíží. Stav Jackey se nijak nehorší, ale také nelepší. Všichni se snaží být optimističtí, ale nikdo přesně neví kdy může nastat ten zvrat buď k lepšímu což si všichni přejí nebo i k té horší straně.
Bylo vidět, že Sarah svou matku miluje a Jackey by pro svou dceru snesla modré z nebe, ale také jsem poznala tu velmi panovačnou Jackey. Ta žena nesnese, když není něco po jejím a ty týdny nám to dala jasně najevo. Ať jsem sebevíc přemýšlela jak z toho všeho ven, nenašla jsem žádné přijatelné řešení, které by neskončilo absolutní katastrofou. Svatba se uskuteční ať chceme či nechceme a já budu přesně za dva týdny součástí toho všeho a moje srdce se opět rozpadne na tisíce střípků, až oba pronesou své manželské sliby. To bude můj opětovný pád na samé dno....
Za dva týdny se uskuteční to co je noční můrou náš čtyř, kteří se snažíme zůstat silní. K našemu dobru se Jackey nechala přemluvit a vrátila se zpět pod dohled lékařů do soukromého sanatoria a my máme opět dům pro sebe a nemusíme se trápit předstíráním vzájemných citů. Ty tři týdny po boku Jackey a jejího manžela bylo velmi vysilujících a já se ráda vydala na plánované turné. I když jsem jen velmi nerada opouštěla Nialla. Bez něj byli ty dva měsíce velmi dlouhé a to vědomí, že máme už jen dva týdny mi v posledních dnech stále vhání slzy do očí.
Zahledím se z okénka a pozoruji západ slunce. Tady nahoře nad mraky je to úchvatná podívaná, ale ani tohle mi nedokáže spravit náladu a zahnat všechny ty chmurné myšlenky. Můj mozek je unavený a moje nervová spojení snad nikdy nebyla napnutější než teď. Chtěla bych aby tohle všechno už skončilo a já se mohla vrátit zpět do své ulity, ale zároveň chci aby některé věci nikdy neskončily...
••••••••••
► As you drive me to my house ◄
► I can't stop these silent tears from rolling down ◄
► You and I both have to hide on the outside ◄
► Where I can't be yours and you can't be mine ◄
► But I know this, we got a love that is homeless ◄••••••••••
„Potřebuju tvojí pomoc Elijah prosím, prosím, prosím" upírá na mě ten svůj kukuč a já nedokážu odolat jeho pohledu a jeho prosbám, z tichým povzdechem se k němu vice přitisknu a jeho ruce se pevně obmotají kolem mě. Na mé tváři se rozlije úsměv, když zaslechnu jeho tichý smích. Ví, že vyhrál, opět vyhrál...nemůžu jinak. Ano oba víme, jak moc těžké to bude pro nás oba. Manželský slib je vážná věc, ale já ho v tom nemůžu nechat...Cítím jeho dlaně putující po mém těle a jeho teplý dech na svém krku a moje tělo reaguje stejně jako po každé. Pevně si ho přitáhnu k sobě a spojím naše rty. A opět je tu ten pocit, že nic kolem neexistuje, jen on a jeho rty...jen on a jeho doteky...jen on a já....
••••••••••
► Why can't I hold you in the street? ◄
► Why can't I kiss you on the dance floor? ◄
► I wish that it could be like that ◄
► Why can't it be like that? ◄► Cause I'm yours ◄
► Why can't I say that I'm in love? ◄
► I wanna shout it from the rooftops ◄
► I wish that it could be like that ◄
► Why can't it be like that? ◄
► Cause I'm yours ◄
••••••••••
Nechám se vést Tomem na parket a ponořím se do tance, abych nemusela čelit pohledu na Nialla a Sarah. Neustále na sobě cítím jeho pohled, i když ví jak je to nebezpečné a mě stojí všechny síly, abych se neotočila na patě a neutekla od toho všeho. Tahle poslední oficiální večeře před samotnou svatbou je pro naše už tak zkoušené nervy hodně těžká, ale nejde to jinak. Vycítím něčí ještě více pronikavý pohled, jiný než Niallův a nervózně se lehce ošiju, když si mě Thomas přitiskne více k sobě a já ucítím na svém krku jeho dech.
„Omlouvám se Elijah, ale Jackey má dnes rentgenový zrak" zašeptá mi do ucha a já se tiše zasměji. Při otočce se nenápadně podívám směrem k hlavnímu stolu a opravdu se zdá, že nás dnes Jackey sleduje ostřížím zrakem víc než kdy jindy. Thomas si mě přivine zpět do náručí a já se snažím uvolnit a být co nejvíce přirozená, i když mě to stojí všechny mé síly. Tohle bude ještě dlouhý večer...
••••••••••
► It's obvious you're meant for me ◄
► Every piece of you, it just fits perfectly ◄
► Every second, every thought, I'm in so deep ◄
► But I'll never show it on my face ◄
► But we know this, we got a love that is homeless ◄••••••••••
Jak jsem slíbila tak plním ♥ Za komentáře a hvězdičky jak jinak moc děkuju lásky moje.
With big love...♥
Vaše Nathalii...
ČTEŠ
Secret love song... N.H.
Fiksi PenggemarDva lidé, dvě srdce hledající tu správnou cestu. Skrytá láska a píseň o tom všem. Jak to vše dopadne? Nechme se překvapit zda dva lidé najdou tu správnou cestu jak být spolu, nebo zda je tohle vše nakonec rozdělí....