Lissa:
V noci sa mi spalo až prekvapivo dobre. Zobudila som sa až na obed a Emily na tom bola rovnako. Zamierila som do kúpeľne a ju nechala aby sa prebrala.
Keď som sa po asi desiatich minútach vrátila, našla som ju sedieť na posteli ako divo gestikuluje a hovorí niečo Lily usadenej oproti nej. Potom sa zatvárila neuveriteľne roztomilo a hneď som vedela koľká bije. Lily si ma všimla. Na tvári mala prekvapený výraz."Ty si vážne súhlasila, že pôjdeš na rande s Malfoyom?!" opýtala sa. "H-hej. Prečo?" zakoktala som sa. Postavila sa a vytreštila na mňa oči. "Je to Malfoy! Ale ak ti s ním je dobre tak to neriešim." povedala. Nepáčilo sa mi akým tónom to povedala, ale rozhodla som sa to ignorovať. Nechcela som sa s ňou hádať. Bola to moja kamarátka.
Obliekla som si džínsy, červené tričko a čiernu mikinu s kapucňou. Je víkend, tak sa nebudem premávať predsa v habite nie? Emily sa tiež obliekla a zišli sme dole na obed/raňajky. Lily ostala na izbe. Vraj sa necíti dobre a chce si pospať. Pri stole som si všimla Remusa a zvyšok partie. Bez opýtania som si k nemu prisadla a Emily oproti mne. "Ahojte. Ako sa máte?" opýtala som sa len čo sme sa usadili. "Bolo lepšie kým si sa nespýtala." uškrnul sa Sirius. Zazrela som na neho a potom zahrala prekvapenie. "Jeeej Black aj ty si tu? Vôbec som si ťa nevšimla prepáč." vrátila som mu to aj s úrokom. James sa začal smiať. "Ale ťa zrušila kamoško." a nastavil mi dlaň aby som si s ním dala päť. Tľapli sme si a ja som sa pustila so obedu. "Čo to čítaš Remus?" opýtala som sa ho. Namiesto neho mi odpovedal James. "Učebnicu transfigurácie. Zase." povedal. Remus ju zavrel a pozrel na svojho priateľa. "Keby si počúval na hodinách, vedel by si, že ju čítam preto, lebo v pondelok píšeme test zo všetkého, čo sme dosiaľ prebrali." povedal pokojne. Všetci pri stole zbledli vrátane mňa. "To vážne? Ja dávam pozor a nič o tom neviem! Emily???" pozrela som na ňu. "Ani ja o tom nič neviem! A nič z toho neviem!" spanikárila. V tom sa Remus začal smiať. "Prečo sa smeješ? To nie je vtipné!" spýtala som sa. "Lebo si z vás len strieľam. Nijaký test nepíšeme. Mali ste sa vidieť!" smial sa.
Mne to ale vtipné neprišlo. Zdvihla som ruku a dala mu pohlavok. "To za to, že si zo mňa robíš dobrý deň!" vysvetlila som. "Kto by bol povedal, že Námesačník je taký vtipkár." zamrmlal si popod nos Sirius. Potom ostalo chvíľu ticho a všetci jedli. Očami som zabehla k vedľajšiemu stolu. Chcela som vedieť, či je tam Lucius. Bol. Rozprával sa s nejakým mladším chlapcom. Akoby vedel, že ho pozorujem, lebo sa otočil a pohľadom našiel ten môj. Usmial sa a ja som mu úsmev opätovala.
"Na koho sa tak škeríš?" opýtal sa Sirius. Tvárila som sa, že som ho nepočula vrátila sa k obedu. Emily sa zaškerila. "Na Luciusa." povedala. Varovne som na ňu zazrela, aby bola ticho. Ona si z toho nič nerobila. "Na Malfoya? A to už prečo?" opýtal sa tentoraz James. Vražedne som na Emily pozerala. "Lebo tuto slečna Peverelová včera po konkurze súhlasila, že s ním pôjde do Rokvillu na rande." a sladko sa pri tom usmiala.
Vtedy sa na mňa otočili tri pári očí. Peter nás vôbec nepočúval a ďalej jedol. James zostal na mňa čumieť s vidličkou na pol ceste k ústam, Sirius sa začal dusiť vodou a Remus na mňa pozeral ako na šialenca. "ČOŽE?!" skríkol Sirius len čo sa dokázal nadýchnuť. Chladne som na neho pozrela. "Máš s tým nejaký problém?" opýtala som sa. "Počkaj zamyslím sa....Hej mám!" povedal naštvane. Prekvapene som nadvihla obočie. "Vážne? A aký? Alebo lepšie povedané prečo?" pýtala som sa.
"Veď je zo Slizolinu! A je to...no....Malfoy! A ty si Chrabromilčanka! Naše fakulty sa neznášajú!" gestikuloval. "Aha. Nič lepšie?" opýtala som sa ho posmešne. "Tak aby ti to bolo jasné Black. Ja môžem ísť na rande s kýmkoľvek chcem a kedykoľvek chcem. Zvlášť, keď mám toho dotyčného rada a na rozdiel od nemenovaného bol ku mne od začiatku milý! Pochopil si ma?!" zazerala som na neho. "Počkaj asi som zle počul. Práve si povedala, že ho máš rada?" tváril sa neveriacky. "Hej povedala." prikývla som. "Remus udri ju za mňa. Alebo zruš to kúzlo pomätenia čo na ňu uvrhol." prosil svojho priateľa. "Ja ju neudriem a nad tým kúzlom fakt uvažujem aj ja." pozeral na mňa. "Remus! Aj ty?!" neverila som vlastným ušiam.
Zatváril sa previnilo. "Prepáč Lissa, ale toto mi k Malfoyovi jednoducho nesedí." ospravedlnil sa aj keď vlastne nemal za čo. Vzdychla som si. "Nemáš sa za čo ospravedlňovať. Proste ho všetci poznáte inakšie ako ja." povedala som pokojne. "Hej! A na neho prečo nekričíš?!" spýtal sa Sirius dotknuto. "Lebo on ku mne nebol odporný!"
"To mi to teraz budeš stále vyhadzovať na oči?"
"Budem. Až do konca svojich dní." povedala soma sladko sa usmiala.
"Fajn. Ale niet sa čomu diviť, že ideš na rande s ním. Veď dvaja potenciálny smrťožrúti si očividne rozumejú." povedal. Práve zaťal do živého. Bez slova som sa postavila od stola a odišla som. Počula som zvuk facky a Jamesovu výčitku.
"Tichošľap ty si taký debil!"
Sirus:
Keď sa mačička postavila a odišla, James ma tresol po hlave. A slabo to teda nebolo. "Tichošľap ty si taký debil!" povedal. Rukou som si šúchal miesto na hlave, kde ma tresol. Môžem si gratulovať, že to nebolo Remusovou knihou. "Povedal som len čistú pravdu!" bránil som sa. V tom prišla druhá facka. Tentoraz od mačičkinej kamošky Emily. "Prewettová! To za čo?" spýtal som sa.
"Za to,že si sprostý! Nikdy sa jej už neopováž povedať niečo také Black inak ťa roztrhám na márne kúsky! Rozumel si?!" opýtala sa. Ja som na ňu len zazeral. Ona sa postavila a utekala za svojou kamarátkou.
"Sirius myslel som si, že už ste si to v tom lese vysvetlili. Nevravel si to náhodou ráno, keď si nám to rozprával ešte raz dopodrobna?" pýtal sa Remus. "To bolo pred tým, ako súhlasila, že pôjde na rande s Malfoyom." odvrkol som mu. "Prečo ťa to tak trápi? Má pravdu. Môže ísť na rande s kým chce. Podľa toho čo hovorí sa k nej správa dobre. Asi ju má naozaj rád."
V tom na mňa James zvláštne pozrel. "Pre Merlina Sirius! Ty žiarliš?" opýtal sa. Pozrel som na neho ako na blbca. "Nie! Jasné, že nie! Nebuď smiešny! Poznám ju len týždeň a už som kvôli nej bol dva krát po škole. A takmer som kvôli tomu, že nedokázala držať zobák prišiel o život!" povedal som. "A tiež si vďaka nej ešte stále nažive. Na to si už ale asi zabudol čo?" opýtal sa Remus.
No tak v tom má pravdu. "Priznaj si to. Konečne nejaká baba, ktorá ti nepodľahla už len pri pohľade na teba a ona ide na rande so Slizolinčanom. To ťa trochu naštve a preto na ňu poriadne vybehneš. Žiarliš! Nemám pravdu?" opýtal sa James.
Zamyslel som sa nad tým, čo práve povedal. Dočerta má pravdu! Ja sa z toho asi zbláznim!
"Remus?" pozrel sa na Námesačníka. Ten zdvihol pohľad od knihy. "Stavíme sa?" opýtal sa ho. "A o čo?" spýtal sa ho. "O tom, že za ako dlho si tuto Tichošľap uvedomí, že sa do Lissi zabuchol." povedal. "Platí. Dva týždne?"
"Týždeň." povedal James a uzavreli stávku. Idioti...
Tak a po sto rokoch je tu nová časť! Trochu sa to tu už zamotáva a ja som zvedavá ako to rozmotám:) Časť je venovaná mojej drahej muffincek. Všetko naj k meninám!♥
Vaša Flusinka♥
YOU ARE READING
Piaty Záškodník
FanfictionLissa Peverelová prestúpila z Durmstrangu na Rokfortskú strednú školu čarodejnícku. Triediaci klobúk ju zaradí do Chrabromilu a keď sa usadí k stolu ako prvú si všimne skupinu veľmi sebavedomo vyzerajúcich chalanov. Zistí, že sú to Záškodníci. Tí sa...