9.

1K 93 12
                                    

A na dôkaz svojich slov som sa premenila na čierneho jaguára...

Emily na mňa hľadela ohromene a trochu vydesene zároveň. Ani sa jej nečudujem. Ako často sa totiž pred vami vaša kamarátka premení na obrovskú dravú šelmu? Asi nie moc často. Podišla som k nej a dávala som si pozor, aby som svojím mohutným zvieracím telom nič nezhodila.

Trochu vystrašene cúvla, tak som sa zarazila a zastala som. Radšej si počkám, kým to spracuje a sama ku mne nepristúpi.

Bojí sa ma? Nebojí sa ma? Riadna dilema! Ale odpoveď sa dostavila vcelku rýchlo. Trvalo jej len 5 minút, kým to spracovala a nepristúpila ku mne.

Kľakla si vedľa mňa a začala ma hladkať ako nejaké mača. Mierne som ju švihla chvostom by som jej dala najavo, že ja nie som nijaké domáce zvieratko. Nechala som ju ešte chvíľu, aby ma hladkala a potom som sa premenila naspäť.

"Tak? Čo na to hovoríš?" spýtala som sa jej.

"Paráda! Lepšie ako ja!" povedala s úsmevom.

"To si zase nemyslím. Ja nemôžem meniť svoj výzor ľubovolne, kedy sa mi zachce." zaškerila som sa na ňu.

"To je fakt. Si na tom naozaj biedne. Veď sa len môžeš kedykoľvek premeniť na obrovskú dravú šelmu. Nič extra." poznamenala sarkasticky.

"Budem sa tváriť, že som ten sarkazmus prehliadla. Dobre?" uškrnula som sa, no ona len pokrčila ramenami.

"Mne je to jedno. Nejdeme sa dole pozrieť, či tam nie je Lily? Aj ona totiž patrí do Slugyho klubu. Idete tam dnes večer spolu. Pokým nestretneš Luciusa samozrejme." poznamenala.

"Kľudne. Ale potom sa sem vrátime a pomôžeš mi vybrať niečo slušné na seba." prikývla a vyšli sme z izby.

Keď sme ale prišli dole, okamžite som svoj súhlas zobrala späť. Boli tam Záškodníci. Nie všetci, ale boli tam. Chýbal im len Peter. Všetci stáli pri nástenke, kde James niečo pripínal.

"Hej Emily! Poď k nástenke. James tam niečo pripína a ja chcem vedieť čo!" chytila som ju za rukáv a dotiahla k nástenke.

"Ahoj. Čo si to tam pripínal James?" spýtala som sa zvedavo a pozrela sa na neho.

Prekvapene sa strhol, pozrel sa na mňa a potom na Blacka. Akoby sa bál ako zareaguje Sirius. Potom sa však spamätal a začal sa usmievať.

"Oznam o tom, kedy sa koná metlobalový konkurz." odpovedal.

"Vážne? Si v družstve?" opýtala som sa zvedavo. Black si odfrkol.

"Jasné, že je! Je dokonca jeho kapitánom slniečko." hovoril tónom akoby som som bola mentálne retardovaná. Zazrela som na neho.

"S tebou som sa nebavila. Pýtala som sa Jamesa. Takže, kedy bude konkurz?" otočila som sa späť na Jamesa. Ignorovala som Siriusov vražedný pohľad.

"V sobotu o piatej. Hráš metlobal?"

To je otázka!

"Jasné! Hrám na poste triafača. Ty?"

"Ja som stíhač." vyhlásil hrdo. "Takže triafačka? Som zvedavý aká si dobrá. Dúfam, že ťa v piatok uvidím. A aj teba Emily." 

S týmito slovami odišiel. Odtiahol so sebou aj Blacka, ktorý chcel očividne namietať. Zostali sme tam len s Remusom.

"Počuj Remus, nevieš čo má Sirius proti Lisse?" ozvala sa z ničoho nič Emily. Remus pokrútil hlavou.

"Neviem, ale domnievam sa prečo je k tebe hnusný." povedal. Nevie klamať. Vie to.

Piaty ZáškodníkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin