Prišla som domov zo školy. Bol koniec školského roka a začiatok leta. Vonku bolo príjemné teplo. Mama s ockom už na mňa čakali. Rozbehla som sa k ním a oboch ich objala. Obaja vedeli ako rada ich vidím. Nasledujúce dva mesiace si náležite užijem, kým sa budem musieť vrátiť na to hrozné miesto. Neznášam svoju školu.
Rodičia mi povedali, že pre mňa majú prekvapenie, ale vraj mi to povedia až keď prídeme domov a najeme sa. Modlila som sa, aby mama nečakala dieťa. Súrodenca by som naozaj nepredýchala. Samej mi je veľmi dobre. Chytila som mamu za ruku a všetci traja sme sa premiestnili domov. Vošla som do domu a zaniesla si svoje veci do izby. Prezliekla som sa a zišla som do kuchyne, mama už naberala obed na taniere. Počas školy mi mamina kuchyňa chýbala. Bola to tá najlepšia kuchárka akú som poznala. S radosťou som sa teda pustila do obedu.
"Tak? Čo ste mi chceli povedať?" opýtala som sa, a rodičia na seba pozreli a usmiali sa.
Vyzerali veľmi šťastne. V duchu som sa modlila, aby som náhodou naozaj nemala súrodenca. Prosíííím len nech nieje mama tehotná! Ja nechcem súrodenca! Otec sa na mňa pozrel.
"Liss sťahujeme sa do Londýna. Požiadali ma, aby som tam šéfoval Úradu aurorov. Do piateho ročníka teda nastúpiš na Rokfortskú strednú školu čarodejnícku. Sťahujeme sa o týždeň."
Pri tejto správe som zostala sedieť s otvorenými ústami. Pomaly som začala spracovávať čo mi otec práve povedal. To znamená, že už sa nebudem musieť vrátiť do Durmstrangu!
"Ale veď to je skvelé oci!! Mami, a ja som sa bála, že si tehotná!" vyskočila som zo stoličky a začala som tancovať po celej kuchyni. Práve sa mi začína nový život.
Tu je malý úvod ku príbehu. Snáď vás zaujal a nabudil vás aby ste si prečítali viacej:-)
Vaša Flusinka❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Piaty Záškodník
Fiksi PenggemarLissa Peverelová prestúpila z Durmstrangu na Rokfortskú strednú školu čarodejnícku. Triediaci klobúk ju zaradí do Chrabromilu a keď sa usadí k stolu ako prvú si všimne skupinu veľmi sebavedomo vyzerajúcich chalanov. Zistí, že sú to Záškodníci. Tí sa...