Motoru park edip Denize baktım, o da bana sinirle bakıyordu
"Ne oldu Deniz?" Deniz kollarını göğsünde birleştirip bana baktı
"Bir daha seninle motora binersem bu iki olsun." Deniz'in bu durumuna gülüp Kıvanç'ın koluna girdim. Zaten Kerem ve Ateş'de arabayla gelmişlerdi.
Restorana girip etrafıma baktım bayağı sakin bir yerdi insanlar kendi kafasına göre takılıyordu. Biraz daha göz gezdirince ileride idaaya girdiğimiz çocuk ve arkadaşları vardı. El sallayıp onların yanına doğru yürümeye başladık. İdaaya girdiğimiz çocuk elini bana uzatıp beklemeye başladı.
İlk şaşırsam da çocuğun elini sıktım sonra diğerleri ile el sıkıştıktan sonra masya oturduk he bu arada çocuğun ismi Serkan mış.
"Nasılsınız, sizi ezdikten sonra ortalıkta görünmediniz?" Tamam konuya direk girmiş oluyorum ama ne yapayım yendim mi yendim o zaman sıkıntı yok.
"Aslında sizi nereye getireceğimizi düşündük." Tamam anlaşıldı çocuk beni gömüyor. Anladık. Başımı sallayıp garsonun getirdiği menüye baktım da bakmasına bilmediğim milyonlarca yemek var ben yemem. Kafamı Kıvanç'a çevirdiğimde o da bana bakıyordu kullağına eğilip.
"Ben burada yemem."Kıvanç kafasını salladı.
"Aynen ama yapacak bir şey yok." Elimi bir dakika yapıp Serkan'a baktım dikkatle bana bakıyordu bu beni biraz rahatsız etsede takmamaya çalıştım.
"Serkan." Serkan tıranstan çıkmış gibi kafasını iki yana sallayıp bana baktı.
"Efendim?"
"Ya şey... Ya her neyse ben burada yemek yemem benim sevdiğim bir yer var oraya gidelim." Serkan omuz silkti.
"Benim için fark etmez." Masadan kalkıp çıkışa doğru yürüdüm.
Motordan inip arkama baktım sonunda onlarda geldiğinde sevdiğim yer hani şu deniz kenarında karavanların içinde köfte ekmek yaparlar ya o. Serkan merakla etrafı incelerken minik sandalyeli masalara oturup onları bekledim.
Sonunda diğerleri de masaya oturunca ustaya dokuz tane yarım ekmek döner istedim. Usta bana şaşkınca bakınca ciddi olduğumu anlayıp ekmekleri kesmeye başladı.
"Eeee ne düşünüyosunuz?" Serkan'ın arkadaşı.
"Bence güzel ben hep buraya gelirim." Gülümseyip deniz manzarasını izledim.
Siparişlerimiz gelince hunharca ekmeği yemeğe başladım. Dönerim bitince diğerlerine baktım sadece Ateşin ki ve benim dönerim bitmişti.
"Usta bir tane daha döner." usta kafasını sallayıp döneri kesmeye başladı.
"Selen az ye ." Kıvança dehşetle baktım.
"Ben. Ben ve çok yemek senden beklemezdim abi." Kollarımı göğsümde birleştirip Ateşe döndüm. Kıvanç kollarını bana dolayıp kendine çekti. Yanlız ben donuyorum.
"Ben arabadan montumu alıcam. Kerem arabanın anahtarını versene." Kerem cebinden anahtarı çıkarıp bana attı.
Arabanın bagajını açıp montumu aldım ve arabayı kilitledim.
"Şşşş yavruum naber." Arkamı dönüp iki çocuğa baktım. bunlar sarhoştu ve benim buradan uzaklaşmam lazım arabayı kilitleyip koşarak Kıvançın yanına gittim. Şu an korkudan üç buçuk atıyorum. Kıvanç ne olduğunu anlayıp
"Selen iyi misin?" kafamı hayır anlamında salladım.
"Montumu giyerken iki sarhoş geldi ondan korktum." Kıvanç sinirle yerinden kalkıp etrafa baktı. Kerem
"Ne oldu?" Kıvanç
"Hiç bir şey siz Selene göz kulak olun yeter." Ateşin vücuduna kollarımı sarıp beklemeye başladım.
"Kaan bak bizim yavru orada." Kafamı kaldırıp dehşetle çocuklara baktım.
"Şey yedinizden istediğim tek şey şu ikisini dövmeniz." Herkes yerinden kalkıp beni arkalarına aldılar. İlk yumruğu atan Keremdi sonra Deniz Ateş öyle öyle gidiyor Kıvançta gelince çocuklara yumruk atıp ayağa kaldırdı. Bende çocukları denize ittim.
Yeni bölüm nasıldı? Görüşlerinizi bekliyorum. Of yarın matematik sınavı var. İsyaaaaaaaaaaaaan!!!!!!