" Diğer grubun kazananı Nehir." Ne bir dakika Nehir mi dedi o. İçime bi an gülme isteği doğdu ama gülmedim. Nehir'e bakıp psikopatça gülümsedim. Bu benim boku yedin bakışımdı Nehir aynı şekilde tepki verince gülümsedim.
"Evet kızlar çizgiye geçin ." Bacaklarımı esnetip çizgiye geçtim.
"İyi olan kazansın." Nehir'in dediğine gülümseyip önüme döndüm. Koç elini kaldırıp aşşağı indirdi aynı zamanda düdüğü çaldı. Koşmaya başladım Nehirle aynı hizada gidiyorduk ve korkmaya başlamıştım. Hızımı arttırıp daha derin nefes almaya çalıştım. Sahanın yarısına gelip döndüğümüzde arkamdaki direkten güç alıp koşmaya devam ettim Nehirden bir gıdım öndeydim ve şu an üç buçuk atıyordum. Çizgiye yaklaşınca daha hızlı gidip yere çakıldım. Hay amk tam sırasıydı.
Herkes etrafıma toplanınca elimi çeneme götürdüm biraz sızlıyordu ama kıçımda ki mavi taytın dizi kırmızı olmuştu ve acıyordu. Kıvanç koşarak yanıma geldi.
"İyimisin lan mal!" Kafamı olmulu anlamda salladım aslında o kadar çok acımıyordu ama bir Selen prensibi 'Yaralanınca her zaman dikkatleri üzerine çek'. Ayağa kalkmaya çalışırken yere düştüm nehir yarışı bırakmış tedirgin gözlerle beni izliyordu şimdi çakallık vakti.
Çizgiye doğru yavaş yavaş yürüdüm ve sonuna geçtim ellerimi kaldırıp orta parmağımı kaldırdım. Nehir gözlerini açmış şaşkın gözlerle bakıyordu. Eeee ne yapsaydım kaybetsem kafayı takım daha iyi olmayı denerdim. Yaparım, bilemezsiniz.
Nehir bana dehşetle bakarken zafer nidasıyla gülümseyip topallaya topallaya revire indim. Revir ecza dolabından tentrdiyot mudur nedir her ne boksa çıkarıp pamuğa döktü ve dizime bastı. Yanıyor lan bu.
"Hemşirem hemşirem canım hemşirem bak etme yeleme yalvarırım." Hemşire bu yaptığıma gülüp pamuğu çöpe attı ve dolaptan beyaz bir krem çıkarıp sürdü ve sardı. Teşekkür edip odadan çıktım ve kantine gittim. Bir su alıp içmeye başladım gelen geçen bana bakıyordu. Ne var ayı mı oynuyor lan!
Bana bakanlara tip tip bakıp sınıfa gittim. Sınıfa varınca tam kapıdan girecekken Tunç'un bana çelme takmasıyla yere düştüm.
"Azına sıçam Tunç emi!" Dizi tutup elimmle yere yumruk atmaya başladım.
"Selen kayafı mı yedin?" Sinir kat sayım artıyor lan bunlar sayesinde.
"Tunç siktir git vurucam bitane ağzına etrafta engelli gibi gezicen!"
"Tamam lan kızma." Tunç yanımdan uzaklaşınca yerden kalkıp Kerem'in yanına oturdum. Kerem bir bana bir de eşofmanın yarıya kadar sıyrılmış bacağıma bakıyordu.
"Ne oldu?"
"Hiç bir şey olmadı sen bacağın ortada okulda gez ben hiç bir şey demiyeceğim için rahat olsun." Aha kıskandı valla kıskandı. O zaman böyle gezicem lan okulda tüm gün.
"Tamam benim için fark etmez sen yeter ki iste hatta ben diğer bacağımı da açayım tam olsun." Eğilim diğer paçayı tutacağım sırada Kerem elime vurdu.
"Kırarım o eli hele bir dene o bacağı açmayı." Gülümseyip kafamı keremin omzuna yasladım. O sırada içeri Deniz girdi ve ağlamıştı arkasından bir kızda girince eniz sinirle kıza baktı. "Siktir git lan hem beni aldatıyorsun hemde orospuluk yapıp yanıma geliyorsun!" Aha bu kız o kız yerimden kalkıp Deniz'in önüne geçtim ve kıza el salladım.
"Merhaba tatlım sen meşhur orospu olmalısın üzgünüm adın neydi?" Kız kollarını bağlayıp bana küçümser biçimde bakmaya başladı.
"Bir kere beni kendinle karıştırma burada tek orospu senisin he bur arada adım Ceylin."
"Peki Ceylin orospuluk nasıl bir şey anlatsana çok merak ettim de."
"Bir düşüneyim... Senin gibilerin millete vermesi olbilir mi?" Kaşlarımı yukarı kaldırdım.
"Dıııt yanlış şık sana doğruyu gösteryim." Elimi kızın saçına yapıştırıp aşşağa doğru çekmeye başladım. "Bir daha seni bu okulda görürsem öldürürüm seni!" Kız çığlık atmaya başlayınca sınıfa Mert girdi sevgilisini o halde görünce galiba üzüldü tabi bende mutlu oldum artık elime bir koz geçmiş durumuyum ayıpsın, hiç durmam.
Elimi daha çok aşağı çekip kızın acı dolu çığlığını dinledim. Mert bana sinirle yaklaşmaya başlayınca önüne Kerem geçti. "Mert biraz daha yaklaşırsan bu orospu ölür." Mert bir adım geri gidince psikopatça gülümseyip kızın suratına yumruk attım. Kız ağlamaya başlayınca gülmeye başladım. Mert hala bana korkuyla bakıyordu. Demek senin zayıf noktan bu sürtük.
Kızı yere itip Deniz'e baktım bana mutlulukla baakıyordu ona sarılıp kıza geri döndüm. "Eğer seni bu okulda görürüsem daha kötüsünü yaparım!" Kız korkuyla başını sallayıp Mert'le sınıftan çıktı. Kerem omzuma elini koyunca yanağını öpüp başımı omzuna koydum.
Lanet olsun adamım aklıma yazacak konu gelmiyor yardım edin.