Odszukałam swój telefon w kurtce, rzuconej na fotel w salonie.
Po ujrzeniu kilkunastu połączeń od kontaktu o nazwie "Bratnia Dusza", od razu zadzwoniłam do swojej współlokatorki.
~Hej! Co się wczoraj działo?! - prawie krzyknęłam do słuchawki.
~Poznałyśmy dwóch mężczyzn w klubie do którego poszłyśmy, a później się rozdzieliłyśmy. - usłyszałam zmartwiony głos dziewczyny - Wszystko u ciebie dobrze? Gdzie jesteś? Nie wróciłaś na noc...
~Jestem u kogoś. -rzuciłam szybko - Później wszystko ci wyjaśnię, a teraz wracam już do domu. - odparłam sama tak naprawdę nie wiedząc co się dzieje i wybiegłam z budynku.
---------------------------------------
Biegłam przed siebie, przez jakąś bogatą dzielnice Korei. Byłam w tej okolicy pierwszy raz w życiu.
Moi rodzice są biedni, więc nawet nie marzyłam o tym by spoglądać na te budowle. Jednak nigdy nie ciągnęło mnie do tego.
Oczywiście fajnie jest mieć pieniądze, ale ludzie którzy je posiadają muszą zrezygnować z wielu innych wspaniałych rzeczy (najczęściej nie materialnych).Po wydarzeniu które miało miejsce ostatniej nocy, tym bardziej chciałam uciec stąd jak najszybciej.
Jednak nie było mi to dane, gdyż w porę zauważyłam, że nie wzięłam torebki w której znajdowały się moje dokumenty.
Stwierdziłam, że to zbyt ważne, by od tak odejść, więc wróciłam.Pociągnęłam za klamkę, jednak drzwi ani drgnęły. Spróbowałam raz jeszcze, ale bez skutku.
Z otwartej dłoni uderzyłam się w czoło.
Drzwi się zakluczyły, bo są na kod! - załamałam się i zaczęłam wpisywać pierwsze lepsze cyfry.
"12345"
"54321"
"11111"
"00000"
"12354" - oh! Otworzyły się!
A ja poleciałam razem z drzwiami, przez co wpadłam na mężczyznę przyglądającego się temu co robię.
-Już się stęskniłaś? - usłyszałam po raz pierwszy głos nieznajomego.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hi ludzie!!!
Na ten moment ... wygrywa ...
Dudududududududu..
Jimin!!!Jednak ... zawsze może się to zmienić! ^-^
Piszcie w kom~~~Co myślicie o tym rozdziliku???
Na ten moment mam blokadę w moim 2 ff ("W Wielkim Dormie")... więc przepraszam tych którzy je też czytają.... za opóźnienie
Oooraaz... jeśli coś wam ciekawego wpadnie do głowy (czy to na to ff czy to na tamto, albo nawet jak macie pomysł na inne... nowe... ale nie chcecie sami pisać) piszcie do mnie!!! ^^
Do następnego!!!
Komentujcie i gwiazdkujcie!!
Bye bye ^^ ;***
Saranghae~~~ ♡♡♡
CZYTASZ
Zaczarowana przez NIEGO ~Jimin~
FanfictionImpreza + alkohol = ?? Co zrobiłabyś budząc się w obcym mieszkaniu? I to nieznajomego mężczyzny? Nie pamiętając prawie niczego z ostatniej nocy... A niestety (bądź stety) właściciel owego mieszkania jest nieziemsko przystojny. Twardy orzech...